1.

3.9K 107 3
                                    

Ráno som sa zobudila a zapozerala sa do bieleho stropu. Po niekoľkých minútach som sa pozviechala a išla sa upraviť. Dlhé hnedé vlasy som si vyčesala hore a taktiež hnedé oči som si skrášlila riasenkou. Obliekla som si domáce oblečenie a išla sa najesť do jedálne.

Pri stole sedeli už len Henry a Elora. Henry je môj mladší brat a Elora zasa staršia sestra.
,, Čaute, kde je Lucas a otec?" spýtala som sa. Elora sa na mňa pozrela a odpovedala.
,, Sú v kancelárii. Plánujú obranu proti Čiernej svorke." Čierna svorka sú naši nepriatelia. Naša svorka sa nazýva Biela svorka. Sme spolu vo vonje vyše sto rokov.
,, Dobre. Tak ja sa rýchlo najem a pôjdem asi trénovať. Pôjdeš potom so mnou?" spýtala som sa sestri.
,, Nie, musím riešiť tvoju svadbu. Aj ty by si mala a nie sa jej vyhýbať." pozrela sa na mňa vyčítavým pohľadom. Nemôžem zato, že sa nechcem vydávať za chlapa, ktorého ledva poznám a nemilujem. Ach tie sprosté zákony. Keby počuli môj názor určite by ma dali zabiť.
,, Nie som na manželstvo ešte pripravená." pozrela som sa radšej do
taniera. Radšej než sa pozerať Elori do tváre.
,, Tradícia rozhodla. Si jeho vyvolená. Už s tým nič nenarobíš. Aj ja som si musela zobrať Nicka kôli tradícii. A pozri na nás. Sme šťastní. Určite budete aj vy. Neboj, všetko bude okej." upkojovala ma. Aspoň sa o to pokúšala.

Po nepríjemnom rozhovore o mojom budúcom živote som sa vybrala do záhrady, kde ma už čakala trénerka. Ďalší zákon. Môžu spolu trénovať len vlkodlaci rovnakého pohlavia. Ale keď dojde na skutočný boj vlkodlaci z Čiernej svorky zaútočia kľudne aj na ženu.
,, Ideš neskoro. No nevadí, musíme začať, aby si si potom mohla ísť skúšať šaty na svadbu. Tak poď, začíname." po týchto slovách nasledovali asi tri hodiny tréningu na boj z blízka. Veľakrát som dostala ranu ja a veľakrát som ju aj dala súperke. Po tréningu som bola celá spotená, špinavá a páchla som ako starý pes. Vybrala som sa teda horko ťažko do mojej izby do sprchy, kde som plánovala zostať minimálne hodinu. Skúška šiat môže počkať. Nakoniec som sa sprchovala dlhé dve hodiny. A každý kto sem prišiel mi klopať na dvere so šatami som milo poslala do teplých krajín. Keď bolo zhruba sedem hodín večer uznala som, že je na čase ísť si skúšať šaty. Došla som do prezliekárne a tam na mňa čakala Elora s krajčírkou.

Vyskúšala som si asi troje šiat. To boli tie najtradičnejšie. Nakoniec sme vybrali dlhé klasicky biele s krátkymi rukávmi.
,, Tak, tieto sú presne pre teba. Dokonale ti sedia. Budeš prekrásna nevesta." otočila som sa na ňu a milo usmiala.
,, Ďakujem. Teraz to dajte zo mňa dole. Ide čas večere a ja som poriadne hladná. Dúfam, že chlapy ulovili aspoň niečo dobré." poslednýkrát som sa pozrela do zrkadla a začala sa vyzliekať zo šiat.
,, Fajn, ale ešte by si si mohla vyskúšať topánky. Tie sú predsa neoddeliteľnou súčasťou nevestinho outfitu." pripomenula Elora.
,, Žijeme uprostred lesa. Načo budem mať nejaké pekné topánky, keď aj tak skončia od blata a lístia?" pripomenula som jej pravdivo ja. Naozaj žijeme uprostred lesa v jednom obrovskom sídle vyše štyristo vlkodlakov.
,, Tak dobre. Ale aj tak by si si mohal niektoré skúsiť. Topánky si predsa vyzúvaš až po oficiálnej časti. Až v tej druhej časti svadby si vyzutá." ona má vždy čo povedať.
,, Počúvaj, zajtra je posledné vybavovanie, posledné ochutnávky a posledné dekorácie. A na ten ďalší deň sa už vydávaš. Tieto drobnosti sú nesmierne dôležité. Keď si vyskúšaš niektoré topánky tak sa môžeš ísť najesť a potom spať. Dohodnuté?" spýtala sa. Len som kývla na súhlas.

Každé jedny topánky ma buď tlačili alebo mi boli malé. A ja som bola stále viac a viac hladná. Nakoniec som si vyskúšala asi dvadsiaty pár tie mi sadli ako uliate. Konečne. Povzdychla som si.
,, Fajn, beriem tieto a teraz ma nechajte sa ísť najesť." ani som nečakala na ich odpoveď a vyštartovala som z miestnosti rovno do jedálne. Tam som sa spokojne najedla a odišla spať do svojej izby. Tam som si dala ešte rýchlu sprchu a vykonala všetky hygienické potreby. Prezliekla som sa do pyžama a ľahla do mäkkej postielky, kde som sa zababúšila perinou až po krk. Dlho do noci som nedokázala zaspať. Stále som uvažovala nad tým, že sa o dva dni vydávam. No musela som dobrovoľne. Inak to neišlo. Chvíľku som premýšlala aj nad tým, aké asi bude to manželstvo. Koľko budeme mať detí poprípadne akého pohlavia budú tie deti. Zaspať sa mi podarilo až niekedy nadránom, kedy som už naozaj nedokázala mať otvorené oči a premýšlať. No sníval sa mi hrozný sen. Bola som na svojej svadbe. Všetko prebiehalo hladko až do uzavretia manželstva. Vtedy na nás zaútočila Čierna svorka a skoro všetkých zabila. Šťastlivcom sa podarilo újsť. Tí menej šťastní zahynuli. Všade naokolo som cítila zvláštne vybrácie. No nedokázala som rozlíšiť, či sú dobré alebo zlé. No sen sa skončil tak, že na mňa skočil jeden z vlkodlakov Čiernej svorky a viac si už nepamätám. Potom som sa zobudila. No tento sem si radšej nechám pre seba. Len pre istotu.

Tak je tu odomňa nový príbeh. Tématika vlkodlaci. Hádam sa bude páčiť. Môžete podporiť votom alebo niečo milé napísať do komentárov. Poteší oboje. Prajem pekné čítanie a príjemný zvyšok dňa.
Vaša CaT😸😸😸😸

My big bad wolf (Sk) ✔Where stories live. Discover now