10.

1.2K 55 3
                                    

Ráno som sa zobudila a išla hneď na záchod. Chytila ma ranná nevoľnosť. Musela som preto rýchlo ísť na záchod. Axel sa pomaly za mnou prikradol a chytil mi vlasy.
,, To bude dobré miláčik. Za chvíľku to prestane." hladkal ma po chrbte.
,, Prinesiem ti vodu." odišiel preč a ja som skončila. Tak a začína sa tehotenstvo na plný úväzok. Dostala som do rúk vodu a vypila plný pohár naraz.
,, Ďakujem." poďakovala som sa mu.
,, O teba sa budem starať veľmi rád." dal mi pusu na líco a odišiel sa prezliecť. Ja som sa zatial umyla a tiež prezliekla. Zišli sme dole a tam nás už čakali raňajky. Dala som si len niečo lahké, aby som zase nemusela bežať k záchodu.

Po raňajkách sme išli medzi vlkov. Všetci gratulovali k tehotenstvu. Chceli sme si trocha oddíchnúť. Tak sme vyrazili do lesa.
,, Mám pre teba prekvapenie. Je to také miestečko pre zamilovaných. Je to na našom území, ale chodia sem aj ostatné svorky." oznámil mi.
,, Tak super. Už sa neviem dočkať." usmiala som sa. Romanticky ma chytil za ruku a viedol ma na miesto zamilovaných. Prešla hodina a ešte stále sme tam neboli.
,, Kedy tam už budeme? Začínajú ma bolieť nohy." posťažovala som sa. Otočil sa ku mne.
,, Mám nápad." začal si dávať dole tričko a nohavice.
,, Čo chceš robiť?" spýtala som sa ho.
,, Premením sa na vlka a ty na mňa vysadneš. Budeme tam rýchlejšie. A nie je to už až tak ďaleko." navrhol mi.
,, Tak dobre." prikývla som. Premenil sa a predomnou stál uhľovočierny vlk s modrými očami. Bol oproti mne výrazne vyšší. Mohol mať asi tri metre. Vyliezla som na neho a pohodlne sa usadila. Bude to zrejme ako jazda na koni. Lenže ja som na koni ešte nejazdila. Pomaly sa postavil na všetcky štyri. Najprv išiel pomaly. No po chvíľke sa rozbehol viac. Pomaly bežal celou vlčou rýchlosťou.
,, Pomaľ trochu." našťastie zareagoval a spomalil.
,, Ďakujem." zakryčala som mu. Do desiatich minut sme boli na mieste. Axel si znova lahol a ja som z neho zliezla. Premenil sa na naspäť a obliekol sa. Poobzerala som sa dookola.
,, Tak kde to je?" spýtala som sa ho.

Nebolo mi úplne jasné, kde to sme.
,, Je to tam." ukázal na skalu pri rieke.
,, Je to jaskyňa. Je tam jedno jazierko. Často sa tam robia pikniky. Ale niekedy tam páriky idú práve kvôli tomu jazierku. Hovorí sa, že keď sa tam dvaja zamilovaní spolu vykúpu, ostanú spolu navždy a budú mať šťastné a plodné manželstvo." usmial sa na mňa a viedol ma do jaskyne.
,, Takže dáme takú romanrickú kúpeľ?" spýtala som sa. Prikývol. Prišli sme k tomu jazierku. Nebolo veľké.
,, Aké je hlboké?" Axel so ho premeral.
,, Povedzme tak päť alebo šesť metrov. Neviem, nikto to nemeral presne." odpovedal mi.
,, Aha, dobre." Axel sa začal vyzliekať. Ja som mala na sebe šaty, takže u mňa bolo vyzliekanie lahšie. Vliezol tam a hneď za ním som vliezla ja. Chvíľku sme si len tak užívali a potom len tak boli opretí o kraj jazierka. Zrazu ma napadla téma na rozhovor.
,, Vieš, že ešte si mi nič nepovedal o svojej mame?" opýtala som sa ho. Pozrel sa na mňa.
,, Nerád o tom hovorím. Je to bolestivá spomienka." prišla som k nemu bliššie.
,, Ak o nej nechceš hovoriť, nemusíš. Chápem to. Aj ja nerada hovorím o mojej mame." začala som sa mi hrať s vlasmi.
,, Baví ťa to?" spýtal s ma.
,, Áno. A veľmi. Máš ich také husté a veľké. Zahrabnúť sa do takýchto vlasov je proste skvelé." začula som hlas. Axel mi kývol hlavou a vyliezli sme z jazierka. Rýchlo si dal nihavice a tričko a ja som si len tak tak navliekla šaty. Osoby sa blížili. No jedem hlas mi bol povedomý. Vykukla som spoza rohu. A uvidela som ju. Elora.
,, Čo tu robíš?" bola prekvapená keď ma uvidela.
,, A čo tu robíš ty? Nemala by si byť niekde medzi ľuďmi?" Alex vyšiel tesne za mnou.
,, Reyna, za mňa. Kto si?" chcela už na Axela zaútočiť. Vbehla som pred neho.
,, Pokoj. Je neškodný." chcela som ju upokojiť.
,, Je z Čiernej svorky. V zlome sekundy by nás mohol zabiť." chcela ma znova za seba schovať, no ja som ju odstrčila.

,, Je to moja spriaznená duša." povedala som jej. Šokovane sa na mňa pozrela.
,, Čože? Ako to myslíš? Kedy si na to prišla? A ako?" spýtala sa ma.
,, Na mojej svadbe. Vtedy keď na nás zaúročili. Prišiel ku mne ako vlk. No ja  som mu rozumela akoby bol v ľudskej podobe. A potom som sa dotkla v podstate jeho srdca. Tak som to zistila.  Po tajomky sme sa vzali a noo, však vieš. Naplnili manželstvo." zahambene som sa na ňi pozrela.
,, Tak preto si začala vymýšlať to s odchodom. Ale prečo si mi nepovedala pravdu? Aspoň mne." na toto som odpoveď nemala.
,, Myslela som si, že by si to automaticky vykecala otcovi a ten by nás ešte obe dal zabiť. Všal vieš aký je." prikývla.
,, To je pravda. Ale strašne nám chýbaš. Hlavne Herymu. Ten je z toho úplne zničený. Mohla by som mu o tebe povedať pravdu? Samozrejme mu zakážem o tom niekomu hovoriť." navrhla.
,, Ja ti neviem. Je to dosť riskantné." prehovorila som.
,, Ak do toho môžem vtúpiť, Reyna al je na tom tvoja rodina tak zle, tak nech to tomu Henrymu povie. Ale naozaj to nesmie nikomu ďalšiemu povedať." Axel to teda rozhodol.
,, Tak dobre. Mimochodom, poriadne som vás ani nepredstavila. Axel toto je moja staršia sestra Elora. Elora toto je moja spriaznená duša a Alfa Čiernej svorky Axel." Elora ešte ukázala na svojho partnera.
,, A toto je Nick. Elorin manžel." Axel a Nick si potriasli rukou.

Elora si ma odtiahla ďalej od chlapov.
,, Musím ti niečo povedať. Ešte ani otec a bratia o tom nevedia." napínala ma.
,, Tak o čo ide?" spýtala som sa nedočkavo.
,, Som tehotná." skoro zvískla od radosti. Prekryla som si ústa.
,, Tiež ti niečo musím povedať. Tiež som tehotná." obe sme si prekryli ústa a zvískli. Chlapi sa na nás pozerali ako nadve bláznivé Dory.
,, Čo to tam deje?" spýtal sa Axel.
,, Obe sme tehotné." a ďalej sme vrešťali od radosti. Oni sa len zasmiali a pogratulovali si. Vyšli sme z jaskyne a dohodli sme sa na stretku za tri dni na okraji lesa. Stretneme sa ja, Elora, Henry a príde a Axel. Len pre istotu. Lepšie to dneska už ani nemohlo byť. Domov sme sa vrátili až podvečer. Len sme sa najedli a poriadne a išli spať. Teda ja som išla spať. Axel mal ešte nejakú poradu. Tak som sa hodila do periniek a ani nevnímala, kedy som zaspala.


Takže nová časť je na svete. A tentokrát to trvalo trochu dlhšie ako som chcela. Prepáčte. Ale robí mi neskutočnú radosť ako tam to číselko s prečítaniami rastie. Toto bude hádam najúspešnejší príbeh na mojom profile. Veľmi pekne ďakujem.  A dúfam, že sa vám bude príbeh naďalej páčiť a že troška poskočí aj číselko s votes😊😊😊😊. Prajem pekné čítanie a príjemný zvyšok večera😘😘😘😘

My big bad wolf (Sk) ✔Where stories live. Discover now