1

534 16 47
                                    

20 yıl sonrası.......

Fallon

Hayat. Ne kadar ilginç bir şey değil mi? 13 yıl önce en yakın arkadaşımı kaybettim. Düğünümü, çocuklarımı, şu anki beni hiçbir şeyimi göremedi. Şirketin başına geçtiğim zaman orada idi. Sonra ise gitti. Onu kaybettim. Peter ve Harley ile beraber şirketi yönetiyordum. Ve bir de Morgan ile. 3 yıl önce güvenliği için Fransa ya gönderdiğim kardeşim. Delicesine özlediğim ama sadece tatillerde gördüğüm kardeşim. Lila kayıptı. Lila Dawn'ı kaybettiğimiz gün kaybolmuştu. Clint Barton'ın kızı.... O hayat dolu kız nerede ya da kiminle bilmiyorum. Belki Clint'in arkadaşlarından biri ona yardım etmiştir. Yiğeni vardı bir tane sanırım. Tatlı bir kız. Adını hatırlamıyorum. Onunladır diye umuyorum.

Şimdi ise karşımdaki adama bakıyorum. 10 yıldır kocam olan adama. Logan. İkimizin yanında da avukatlar ifadesizce birbirimize bakıyoruz. Bitirdik. 3 aydır ayrı yaşıyoruz. 18 yaşındaki Riley onunla beraber kalıyor. Sam ve Sonya'nın oğlu ve sormadan söyliyim evet ikisinin arasını daben yaptım. Neden mi boşanıyoruz? Yapamadık diyelim. Olmadı. İlişkimizi yürütemedik. Belki Dawn eksik olduğu için belki birbirimiz için uygun olmadığımız için... bilmiyorum. Sonuç olarak bitiriyorduk. Ortak avukat tutmuştuk. Anlaşmalı boşanma ,ortak velayet , kendi kullandığımız ev ve arabalar için mal paylaşımı kalan mallar yine ortak. Çocukların hayatını mahvedemeyiz. Howard ve Miles... Dawn'ın asla göremediği çocuklarım. Hakimin sesi ile ona dönüyorum.
Hakim: Anlaşmalı boşanmaya karar vermişsiniz. Eğer anlaşmanızı imzaladıysanız bu celsede işi bitirebilirim.
Fallon: Tamamladık hakim bey.
Logan: İtiraz ediyorum hakim bey. Tamamlamadık. Ben imzamı atmadım.
Hakim: O zaman bir sıkıntı yoksa imzalamanızı istemek durumundayım.
Logan: Sıkıntı var Hakim bey. Bwn karımı seviyorum.
Noluyo lan şimdi.

3. Kitaba hoşgeldiniz canlarım. Enkaz halindeki bir Legacies ile başlangıcımızı yaptık.

Legacies Encore!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin