Logan
Connor: Ne yaptı dedin?
Logan: Bildiğin mahkemede sahne yaptı. Benden intikam aldığını söyledi.
Connor: Kuzenimden bahsediyoruz. Şaşırmadım. Ama sanki....
Logan: Ben de öyle umuyorum eski dostum. Hatta biliyorum diyelim.
Connor: Bu sabah Selina ile karşılaşmışlar.
Grupla yavaş yavaş eskisi gibi olmaya başlamıştık. Çok yakında kız kardeşime de kavuşacağımı hissediyordum. Riley'nin onu hiç tanımadığı geldi aklıma. 3 yaşında idi o gittiği gün. Kuzenimizin yani. Tabi babamın deyimi ile Sam Wilson'dan çıkan ilk ve tek iyi şeyin. Morgan 12 yaşında idi. Dawn onu görünce tanır mıydı merak ettim. Nate'i ya da. Lila'nın kayıp olduğunu biliyor muydu acaba? Bizi özlüyor muydu? Ve en önemli soru resmimi bir dart tahtasına yapıştırmış mıydı?
Connor: Ee evine mi döneceksin yoksa....
Logan: Evime döneceğim Connor. Tabi biraz tuhaf olacak ilk başta. Çocukların bile yeter artık bir boşamamadınız diyeceğini hissediyorum.
Connor: Haksızlar mı? Sahi siz neyin tribine girdiniz?
Logan: Bildiğin tribe girdik. Hala birbirimizi severken ayrılalım dedik.
Connor: Fallon aşk acısı çekmeyi sever. Manyak.
Logan: Haksız mı ama acayip eğlenceli.
Connor: Di mi? Lanet olası ve yersiz bir eğlencesi var.
Telefonum çaldı Connor'a bir bakış atıp telefonu açtım.
Logan: Efendim karıcım(!)
Fallon: Logan şimdi geyiğin zamanı değil hemen eve gelmelisin. Connor yanında ise onu da getir. Nate Cooper kim varsa....
Endişelenmeye başlamıştım.
Logan: Ne oluyor ?
Fallon: Dawn şu an burada. Evimizde.
Kısık bir şekilde özlediğim sesi duydum.
Dawn: Çabuk ol kardeşim yoksa ben yapacağımı bilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies Encore!
Fanfiction20 yıl geçmiş ve zaman onlara mutlu sonlarını vermemişti.