Pietro'nun çıktığı camın olduğu yere çocuklar toplanmış ve ona bakıyorlardı. Summer Luka Miles Howard Debbie ve Ruby gülerken Lara 7 yıl önceki bu ortamı hatırlayabilecek tek çocuk olarak sabır çekiyordu. Luna ise nereye düştüm diye etrafa bakıyordu.
Lara: Logan amcaya ne dedin?Çocuklara cam batmasın diye bu sefer de onları içeri tıkıp bahçeye biz çıktık. Kira hala kıkırdıyordu. Kucağında yeni doğmuş kızı Tara vardı. Yalnız ortama çocuk almıyoduk biz? Uff Cooper ve Kira ya trip atmam lazım şimdi ama hiç halim yok boşverelim.
Selina: Artık Hydra içinde ajanımız yok o zaman.
Dawn: Hayır var.
Logan: Kim?
Dawn: Ka....
Logan: Dawn söylemelisin. Artık bir seçeneğimiz yok. Sen asistanının dosyalarını karıştırıp durumu çaktığından şüphelendin ama diğer kişi bu kadar şanslı olmayabilir.
Dawn: Kate Bishop.
Fallon: O halde onu hemen uyarmalısın.
Dawn: Evine şifreli bir mesaj bıraktım. Görünce bana ulaşır.
Dawn Kate'den bahsederken biraz huzursuz gibi duruyordu. Kesinlikle Kate ile ilgili bilmemiz gerekenler vardı. Sonra anlatırdı. Ona güveniyordum.
Logan: Kate'e güveniyor musun?
Dawn: Evet.
Logan: O zaman bende güveniyorum.
Fallon: Ben sen ve Luna için misafir odasını ayarlayayım.
Dawn: Sağol.
Selina: Ciddi ciddi sıçtık mı peki?
Dawn: Evet.
Connor: Shield daki herkesi uyarmalıyız.
Dawn: Bir kişi hariç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies Encore!
Fanfiction20 yıl geçmiş ve zaman onlara mutlu sonlarını vermemişti.