Dawn
Binanın en tepesindeki odamda kağıtlara bakıyordum. Sonra sekreterimin getirmiş olduğu gazeteye baktım. 3. sayfadaki haber ilgimi çekti. "FALLON STARK VE LOGAN BARNES'IN BOŞANMA DAVASI AŞKLA SONUÇLANDI" Boşanma mı? Boşanacaklar mıydı yani? Resimde birbirlerine sarılmışlardı ve Fallon ağlamış gibi duruyordu. Ne olduğunu merak ettim ama merakımı içime attım. İnsanlar sürekli boşanıyordu. Onların farkı ne? Üzücü idi ama beni ilgilendirmemeliydi. Bir anda içeri giren kişiye baktım. Asistanımdan izin almadan girebilen tek kişi gelmişti. Kate Bishop. Baş belası olarak da biliniyordu. Otuzlarının başında birine göre fazla yaramazdı. Clint amcayı hatırlarıyordu.
Dawn: Ne oldu Kate.
Kate: Bir suç örgütünü daha çökerttim yeni görevimi bekliyorum.
Dawn: Bir tatile de çıkabilirsin.
Kate: Gerek yok.
Kate 5 yıldır yanımdaydı. 5 yıldır öfkesini şiddet ile gösteriyordu.
Kate: Ben bir şey duydum.
Dawn: Ne duydun?
Kate: Yeniden Shield ın içine sızmışız.
Dawn: Ajan Ward tıpkı babası gibi çıktı Kate. Bana sormadan geçen yıl girmiş. Bu büyük bir fırsat.
Gareth Ward. Grant Ward ın varlığını bilmediği oğlu. Otuzlarında ve tıpkı babası gibi shield ın içine sızmış bir Hydra ajanı. Ayrıca pisliğin teki.
Kate: Ondan hoşlanmıyorum.
Dawn: Ben de öyle. Ama hakkını vermelisin işe yarayan bir pislik kendisi.
Kate: Bu suç örgütlerini kaldırmamın bize ne yararı var. Shield a yardım ediyoruz resmen.
Dawn: Hayır Kate. Rakipleri ortadan kaldırıyoruz. Şimdi benim sana bir sorum var.
Kate: Dinliyorum.
Dawn: Lila yakın bir zamanda dönecek mi?
Kate: 5 yıldır bu sorudan bıkmadın. Hayır. Omun buraya gelmesini ya da dönmesini istemiyorum. Ve izin de vermeyeceğim.
Dawn: Sen istesen istemesen de bir gün sana sormadan gelecek.
Kate: Onu o zaman düşünürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies Encore!
Fanfiction20 yıl geçmiş ve zaman onlara mutlu sonlarını vermemişti.