17

44 8 21
                                    

Cooper: 13 yıl oldu Lila. Ben olsaydım bir kere de olsa arardım. Hey ben Lila yaşıyorum haberiniz olsun da mı diyemedin.
Lila: Diyebilirdim. Ama istemedim.
Lila'yı görünce hemen Cooper ve Nathaniel'ı aramıştık. Hemen gelmişlerdi. Bobbi olmasaydı ölecek olan kardeşlerine öfke ve özlem ile bakıyorlardı.
Lila: Her neyse tebrik ederim kızın olmuş.
Cooper: Aylar önce.
Lila: Kira'yı nasıl tavladığını sormayacağım bile. Bu tuhaf. O kız sana nasıl baktı ya?
Cooper: Konumuz bu mu Lila?
Lila: Hayır. Konumuz benim yaşadığımı görmüş olduğu halde Morgan ile mutfakta yiyişen Nathaniel.
Pardon ne?
Fallon ve Logan: Pardon ne?
Lila: Fark etmediniz mi?
Dawn: Ben ettim.
Riley: Ben de.
Hemen mutfağa koşup elime aldığım su tabancası ile Morgan ve Nathaniel ı ıslattım. Ve Morgan'ı kucağıma aldım. Aynı kilodayız nerede ise nasıl başardım bilmiyorum.
Fallon: BENİM!
Morgan: Ablacım ciddi misin?
Fallon: Evet.
Nathaniel: Bu tuhaf. Ve senin için üzücü Morgan.
Logan: Asıl üzücü olan seni dövemiyor olmam. Clint amcanın oğlusun sonuçta ama Morgan'ı da öptün. Valla canım yanıyo şu an.
Morgan: Sen iyice abi tribine girdin ya. Hatırlarsan bu sabah boşanıyodun ablamla bana artık karışamazdın. Hoş normalde de karışamazdın ama...
Fallon: Eniştenle düzgün konuş.
Morgan: İkiniz o zaman yine diyosunuz. Tamam bana uygundur ama abla nolur indir beni ya nasıl bir güç geldi sana bir anda kucağında bulsum kendimi.

Legacies Encore!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin