Fallon: Lydia'yı affedebilecek misin?
Logan: Önce sen kendini affetmelisin. Sonra Lydia ve Pietro'ya bakarız.
Fallon: Sen kendini affettin mi ki? Bizim yüzümüzden oraya gitti. Bizim yüzümüzden 13 yıldır yok. Benim yüzümden en yakın arkadaşım yok. Benim yüzümden.
Logan: En azından Lydia'nın yaptığını yapmadın?
Fallon: O ikinize birden kazık olurdu ya. Bir taşta iki kuş.
Veee yine ciddiyetimi kaybetmiştim. Logan ise bunu daha erken bekliyormuşcasına güldü. Ona her baktığımda canım acıyodu. Onun da aynı şeyi hissettiğini biliyordum. En yakın arkadaşlarımdan biriydi Logan. Ayrıca aralarında en sevdiğimin kardeşi idi. Her şeyi beraber yaptığım. 8 yaşından beri hayatımdaki en önemli kişi olan kadın. Onu hatırlatması çok doğaldı. Aynı gözleri taşıyorlardı. Aynı buz mavisinin sahipleri idi. Benimki gibi canlı pastelimsi mavileri değil. Selina'nın yeşillerini ya da Connor'ın siyahlarını değil. Tanıdığım nerede ise tüm Barneslarda olan buz mavisi. Sadece 6 yaşındaki oğlum Miles benim canlı denizi andıran mavilerimi almıştı. 8 yaşındaki Howardım ise o soğuk insanı içine çeken mavilere sahipti. Aklıma 7 yıldır görmediğim Selina ve Connor geldi. Onların kızları da çok farklıydı. 15 yaşındaki Lara Selina nın kıvırcık saçlarını almıştı ama Connor ınki gibi siyahlardı gözleri ise yeşildi. 8 yaşında idi en son gördüğümde o zaman bile çok tatlı bir kızdı. 11 yaşındaki Summer ise benim gibi parlak sarı ve düz saçlara sahipti. Babasının gözlerini almıştı. İkisi de çok güzel kızlardı. Miles ve Howard'ın onlar ile tanışmasını isterdim. En azından Peter ve Mj'ın Debbie'si Howard ile aynı sınıfa idi. Tıpkı Harley'in Ruby'sinin Miles ile aynı sınıfta olması gibi. Ortak olmasaydık onları da kaybedecektik. Logan Connor ile beraber Shield'ın başında idi. Ama o kadar ikisi 7 yıldır konuşmuyordu. Konuşamıyorlardı. Mahvolmuştuk. Yavaş yavaş birbirimizden kopmuştuk. Ama şimdi Logan gelmi bana yeniden umut vermeye çalışıyordu. En son Kira ve Cooper'ın evlendiği gün görüşmüştük. Sadece görme eylemi ama. Konuşma yok. Şimdi ikisinin Tasha isminde bir kızları varmış hatta geçen ay doğmuştu sanırım. Tara.... Bu isim akıllarına nereden geldi acaba. Tasha Romanoff'un kısaltması değil kesinlikle fkfkfmf. Lydia ne mi yapmıştı. Aslında tüm suç onda değildi. Teknik olarak suç bile değildi ama pratikte ihanetti. Dawn 13 yıl önce Pietro ile kavga etmişti ve o anki kızgınlıkla ayrılmışlardı. O gece bir parti vardı. Lydia ve Pietro sarhoş oldular sonra ise Pietro ile beraber yaşadıkları eve eşyaları ile gelen Dawn'ın o ikisini yan yana uyurken görmesi. Ertesi gün Will ile (evet rusya dan bize istihbarat getiriyordu sağolsun) Rusya da bir göreve çıktı. Kafası yerinde değildi. Ve görev ters gitti. Will'i de onu da yıllardır görmedik. Lydia'nın kendini affetmediğini ve 4 yıl rehabilitasyon gördüğünü biliyordum alkolü de bırakmıştı ona yaptırdığı şey için ama ona baktıkça en yakın arkadaşıma acı çektirdiğini hatırlıyorum. Logan ise daha kötü olmuştu. O Lydia yı asla affedememişti. İstemişti ama olmamıştı. Lydia Nik ve Wanda ile kalıyordu ve onların oğlu Luka'ya çok düşkündü. Luka şu an 7 yaşında idi. Lydia için bir teselli olmuştu. Lydia pişmandı ama Pietro hayatına devam etmişti. Asıl kızdığım kişi oydu. Logan'ın gördüğü yerde döverek öldürebileceği kişi oydu. Lila ise o yıl Dawn'ın öldüğü yıl ilk görevine gitmiş ve 45 kişiye karşı tek kalmış sonra da kaybolmuştu. Ne ölü ne diri. Cesedini yaktıklarından şüpheleniyorduk. Ama dediğim gibi Clint'in psikopat ve adını bilmediğimiz kız yiğeni onu bulmuş diye umuyorduk.Logan: Fallon iyi misin daldın bir.
Fallon: Okuyuculara son 20 yılı anlatıyordum. Bizi bir arada tutan güvenin yavaşça yıkılmasını. Belki Nathaniel daha iyi anlatır durumu ne dersin?
Logan: Çocuk edebiyat okudu. Kesin daha iyi anlatır. Bu arada Bishop yine kendini göstermiş.
Logan bana telefonunu uzattı gösterdiği habere baktım. Kate bishop 5 yıldır suçluların kabusu olan baş belası.
Logan: Bence bize katılabilir.
Fallon: Şaka yapıyosun?Kate Bishop hayranlarını mutlu edeyim dedim. natasharomanoff74 a selamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies Encore!
Fanfiction20 yıl geçmiş ve zaman onlara mutlu sonlarını vermemişti.