2

206 16 22
                                    

Normal bir şekilde mahkeme binasından çıkan Logan'ın peşinden kızgınca ilerledim. Ne yapmaya çalışıyordu bu! Yani sahne yapacaksa bana da söylesin ben de yardım edeyim hakimin beynini yakalım. Ama bu ne ya. Hakim bize biraz daha süre vermişti şimdi ve nedenini bile bilmiyordum. Onu kolundan tutup kendime çevirdim.
Fallon: Ne yaptığını sanıyorsun?
Logan: Pislik.
Fallon: Logan benimle oyun oynama neler oluyor?
Logan: Ablamı özledim.
Dawn. Onun aklıma gelmesi ile gözlerime toplanan yaşları geri gönderdim.
Fallon: Yani?
Logan: Ve ekibin tekrar bir arada olmasını istiyorum. Eğer boşanma uzarsa desteğe gelirler bizim için sonra boşanırız ve grupça sarılırız. Zaten bir fark olmaz.
Haklı sayılır boşandıktan sonra yine görüşmeye devam edicez. Ama dost olarak. Onu da kaybetmeye hazır değilim. Asla da olmayacağım sanırım.
Fallon: Delirme Logan. Olmadı işte tamam mı? Yapamadık.
Logan: Evliliğimizi kurtarmaya çalışmıyorum ben sadece....
Fallon: Evliliğimizden bahsetmiyorum.
Sesim çatallaşmaya gözlerim dolmaya başlamıştı.
Fallon: Başaramadık işte. Dawn olmadan olmuyor. Ekibi batırdık, arkadaşlığımızı batırdık, sahi Connor hariç hangileri ile görüşüyosun? Görüştüklerimiz ile iş için görüşüyoruz farkında mısın? Peter ve Harley ortaklarım olmasa onları yılda kaç kez görürdüm? Kuzenlerinin kaçı ile irtibatı koparmadın. Ya Lydia ile. Omu affedebilir misin? Evliliğimiz peki? Dawn olmadan eskisi gibi bir çift olabildik mi? İki oğlumuz var hangisi halasını tanıyor? Biz mahvolduk Logan geri dönüşü yok!
Sonuncudan sonra tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım. Boşanmamızın sonucu için bizi çeken magazincilere aldırmadan sarıldık. Kafamı Logan'ın göğsüne gömmüştüm o da burnunu benim saçlarıma gömmüştü. Yarın çıkacak haberleri tahmin edebiliyordum. Boşanma gerçekleşmedi mi? Çift beraber kalmaya devam mı edecek?
Logan onların bizi dinlediğinin farkında kısık sesle ona şokla bakmamı sağlayacak şeyi söyledi.
Logan: Bir yolunu buldum. Bana mahkemeye kadar zaman ver.

Sizce Lydia ne yaptı?

Dawn'a ne oldu?

Logan ve Fallon'ın hala birbirlerini severken neden boşanmaya karar verdiler?

Cevaplar sonraki bölümde? Tahminleri de bekliyorum.

Legacies Encore!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin