8

51 9 40
                                    

Logan

Çocukları okullarına bırakıp arabamla Shield'a doğru ilerledim. Ortağım ve eskiden en yakın arkadaşım olan olan Connor'ın odasının yanındaki odama geçtim. İronik. Kız kardeşim Hydra'nın bende Shield'ın başındayım. İronik mi acı mı orası belli değil aslında. Belli olan tek şey ablamı ne kadar çok özlediğim. Bilgisayarımdan Kate Bishop'un dosyalarına bakıyorum. Yüzü kayıp. Ama kostümü Clint amcanınkine benziyor. Lan! Bu adını bilmediğimiz psikopat yiğen olmasın. Sonunda dayanamayıp yıllardır doğru dürüst konuşmadığım ortağım Connor'ın odasına girdim.
Logan: Hey.
Connor: Hey?
Logan: İşten sonra bira içmeye gidelim mi?

Bir kaç saat sonra işimiz bitiyor ve birer bira alıyoruz. Uzun zaman olmuş. Dostumu özlemişim. Hayatlarımızı anlatıyoruz birbirimize. Çocuklarımızı sorunlarımızı..... her şeyi.
Connor: Fallon ile boşanmadan vazgeçmişsiniz.
Logan: Erteledik. Bugün çocuklar onun evine gitti. Okuldan sonra.
Connor: Neden?
Logan: Çünkü ablamı geri istiyorum.
Connor: Logan. Dawn öldü.
İşin gerçeğini ona anlatıyorum ve şokla bana bakıyor. Kız kardeşimin Hydra'nın başında olması...
Connor: Dawn oradan nefret ederdi eskiden.
Logan: Artık başında. Görevde neler oldu bilmiyorum.
Connor: Baksana bir ara bizim evin bahçesinde margarin reklamı gibi toplanıp mangal yapalım. Tüm grup gelsin. Pietro hariç.
Logan: Sahi Pietro bunları nasıl yaptı?
Connor: Bilmiyorum.
Bir anda omzumuza yüklenen kişilere bakıp gülümsedik. Cooper ve Nathaniel Barton.
Cooper: Selam patronlar.
Nathaniel: Bizi dışlıyor musunuz?

Dawn

İşimin bitmesi ile gece geç saatte Hydra'dan çıkıyorum. Kate ile uğraşmıştım tüm gün. Aşırı yorgunum. Evime geldiğim zaman mutfağın hemen yakınındaki odaya girip onu kontrol ediyorum. Luna... babasını hiç tanımamış 11 yaşındaki kızıma.


Legacies Encore!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin