13 yıl önce Lila'dan....
Bugün Shield akademisine giriyordum. Çok heyecanlı idim. Binaya girip odama gittim. Oda arkadaşımın Gareth Ward'a aşık olduğunu bilmiyordum. Ama Gareth bunu biliyordu. 1 hafta sonra onu Gareth'ın yanına giderken takip ettim. Gareth ve bir sürü başka Hydra ajanının yanına... Saklanıp olayları izlemeye başladım. Kızın iyiliği için oradan ayrılmayacaktım. Ayrılmalıymışım. Birkaç tanesi beni gördü ve silahımı unutmuştum. Beni tam Gareth'a götürecekken bir el silah sesi duydum bir kadın beni kurtarmıştı. Sarışın ve uzun bir kadın.
Kadın: Hydra ile uğraşacaksan yanında silah getir çocuk. Onlar silahı duymadan kadın beni arabasına götürmüştü bile.
Lila: Ben Lila Barton.
Soyadımı duyunca kendinden emin yüz ifadesi değişti.
Kadın: Clint'in kızı?
Lila: Babamı tanıyor musun?
Kadın: Evet çok yakından. Ben Barbara Morse.
Lila: Memnun oldum ajan Morse.
Barbara: Lütfen bana Bobbi de.Yüzümü görenlerin hepsi ölmediği için Bobbi ile beraber 7 yıldır saklanıyordum ve o beni eğitiyordu. O ve babamın bir geçmişi varmış anlattığına göre. Birbirlerini ne kadar sevdiklerini anlamış ve üzülmüştüm onlar için. Annemi kanserden kaybettiğimizden beri iyice yufka yürekli olmuştum. Clint ve Bobbi nin ayrılma nedeni babamın aile Bobbi nin ise macera istemesi imiş. İlişki ilerledikçe birisi kendinden vazgeçmek zorunda kalacakmış. Buna izin vermemişler. Babam annem ile evlenmiş Bobbi ise ajan Hunter ile. İkisi de istediğini almış. İlişkileri bitmeden bayağı önce Bobbi düşük yapmış benim ablamı yani bebeğini kaybetmiş. Bishop (evet bu gerçekten isim) koymayı düşünmüş ismini ama babam Kate koymak istemiş. Bu konuda bile kavga etmişler.Bu yedi yılda babamın ilişkisini öğrenmekten fazlasını yapmıştım. Beni görenlerin ajanların hepsini öldürdük. Ama bir şekilde Dawn'ın içeride olduğunu öğrendim. Onu yalnız bırakamazdım. Bobbi sızmama yardım etti. O daha önce oraya sızmış. Kahverengi saçlarımı sarıya boyadım çiçekli gömleğimi deri ceket ile değiştirdim ve Hydra ya girdim.
Sekreter: Adınız?
Lila: Kate Bishop. Yeni işe alındım.
Hydra benden korksun. Lila artık Kate olmuştu. Mockinjay tarafından eğitilmiş ve daha büyük bir şey olmuştu. Hawkeye'ın mirası olmuştu.Lila yı merak edenlere selamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies Encore!
Fanfiction20 yıl geçmiş ve zaman onlara mutlu sonlarını vermemişti.