Lila Cooper ile Dawn ve Luna da bizimle kalıyorlardı. Logan ve Riley de teknik olarak eve dönmüştü. Sadece teknik olarak. Tamam aynı odada yatıyoduk ama.... oha biz yeniden bir araya gelmişiz. Neden haberim yok. 1 haftadır aynı odada kalıyoruz ve ben bunu fark etmedim. Dawn ile beraber kahvaltı hazırlıyorduk şu an. Çünkü sıra bizdeydi. Ve Logan direk uyuyakalmıştı uyandıramamıştım. Dawn da uyandıramamıştı. Fosur fosur uyuyodu yukarıda. Howard Miles ve Luna da öyle. Harika yani. Uykucu aileye gelin gitmiştim. Uff. Ama Dawn uyanmıştı. Canım Dawny'm.
Dawn: Logan hala Nathaniel ikileminde mi?
Fallon: Sanırım.
Dawn: Yazık ya ben üzüldüm Logan'a.
Dawn'a bakıp güldüm.
Fallon: Di mi ya kuzenin sayılan çocuğu dövememek berbat olmalı.
Dawn: Çok berbat hem de.
Gülüştük.
Fallon: O değil de, sen ve Will ne zaman?
Dawn şok ile bana döndü. Bunu beklemiyordu. Ben ise fark etmiştim. Şimdi teyit ediyordum.
Fallon: Babası o değil mi?
Dawn: Evet. Fark edeceğini sanmamıştım.
Fallon: Ben senin en yakın arkadaşınım. Benim işim bu. Şimdi anlat.
Dawn: Hydra ya sızmamızdan bir kaç hafta sonra başladı. Duygusaldan çok fiziksel. Sonra o yakalandı ama beni ele vermedi. O sırada Lunaya hamileydim ve haberi bile yoktu. Şu an Hydra nın elinde.
Fallon: Rus değil de Brezilyalı olmayasınız siz?
Dawn: Neden?
Fallon: Hayatımıza bak brezilya dizisi mübarek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies Encore!
Fanfiction20 yıl geçmiş ve zaman onlara mutlu sonlarını vermemişti.