15

46 10 27
                                    

Herkes gitmişti. Sadece Dawn ve Luna kalmıştı. Luna misafir odasında uyumuştu. Oğlanlarda kendi odalarında uyumuşlardı. Şu an Morgan Riley den başka üçümüze katılan kimse yoktu. Bahçede oturmuş huzurlu gecenin tadını çıkarıyorduk.
Morgan: Yaniiiiii 13 yıldır görevdesin. Ne diyeyim maşallah.
Dawn: Sen de büyümüşsün.
Morgan: 13 yıl geçti yani şey mantıken.... Riley bebekti sen gitriğin zaman. Atarlı ergenin teki şimdi.
Riley: Hey!
Fallon: Konuştuğunuz konu çok ilgi çekici ama izin verirseniz...
Riley sıkıldığını belli eden bir ses çıkardı ve telefonunu alıp odasına ilerledi. Morgan ise omzunu silkip bizi dinlemeye devam etti. O sırada Dawn telefonuna gelen mesaj ile gülümsedi.
Dawn: Kate buraya geliyor.
Logan: Çabuk oldu bu.
Dawn: Zamanında bulduğu için şanslıyız.
Fallon: Onun bulduğundan emin miyiz?
Dawn: Evet. Bu arada günün anlam ve önemini dağıttım ama ikinizin boşanmayacağını biliyordum. Hakimin gaza gelmesi ile olacağını bilmiyordum ama.
Morgan: Sen nasıl?
Fallon: Arkada oturmuş güneş gözlüğü ile bizi izliyordu.
Logan: Fazla belli idi. Hangi manyak içeride güneş gözlüğü takar ki?
Dawn: Ben takarım.
Fallon: O değilde cidden pislik yapacam diye hakimi çıldırttım.
Dawn: Pislik yapmak için evet. Çok kutsal bir amaç. Madem pislik için yaptınız bunu neden Logan ve Riley eve geri döndü?
Fallon: Atıyım mı yani evden?
Logan: Dawn beni sevdiğini sanardım.
Dawn: Yemeyin beni bu gece aynı odada da kalırsınız siz.
Morgan: Haklı.
Kapının çalması ile bu saçma muhabbet son buldu. Dawn hemem bakmaya gitti o gelene kadar biz de Logan ile birbirimize tuhaf tuhaf baktık hatta Morgan bayağı kıkırdadı. Dawn yanında tanıdık bir yüz ile gelince o tuhaflık bizden çıkıp o yüze çevrildi.
Dawn: İşte Kate Bishop.
Logan ile şaşkınca birbirimize baktık. İşte bunun geldiğini görmemiştik.
Fallon ve Logan: Lila?

Kaç bölümdür kimliğini saklayacam diye canım çıktı valla umarım kimse fark etmemiştir.

Legacies Encore!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin