Kağıttaki mesajı dinleyip dışarıdaki arabaya bindim. Yaşasın yine kaçırılıyordum. Ay uzun zaman olmuştu. Acaba bugün beni kim kaçırıyor. Keşke Morgan'a mesaj atsaydım kaçırılıyorum diye. Merak edecek şimdi. Arabada tanımadığım biri oturuyordu.
Fallon: Hayırdır amca kimsin?
Adam: Kızının dedesiyim.
Kızım? Kızım mı varmış bak haberim yoktu. Amca yanlışın var benim iki oğlum var o kadar. Salak Logan bir X kromozomu gönderemedi. Şansına küs.
Fallon: Kızım?
Adam: Luna.
Ama yeter be. Yine mi? Valla ağlıycam.
Fallon: ABİ YETER HERKES DAWN'I KAÇIRIYO BU NE AMK! BEZDİM VALLA! BİR KERE DE FALLON'I KAÇIRSANIZ ÖLÜR MÜSÜNÜZ? BİR KERE YA! ÜVEY EVLAT MIYIM BEN!
Adam: Yanlış kızı mı kaçırdım ben.
Fallon: Evet. Gidebilir miyim?
Adam: Tabi kusura bakmayın. Sizi kaçırmak isteyen kişi arkadaki araba.
Fallon: Oha sözleştiniz mi?
Adam: Yok bayadır notu okumanı bekliyomuş o ben geldiğim zaman biz de işte sıkıntıdan sohbet ettik.
Fallon: İyiymiş.
Arabadan indim ve kafamı camdan içeri soktum.
Fallon: Bu arada doğru kişiyi kaçırırsan ağzına sıçarım.
Adam: E ama torunumu görmek istiyorum.
Fallon: İlla annesini mi kaçırman lazım? Ben sana numarasını vereyim ara Dawn'ı insan gibi konuşun.
Adam: Aa. Bu daha mantıklı. Tamam öyle yapalım.
Amcaya Dawn'ın numarasını verip diğer arabaya girdim. Karşımda bu sefer amca değil benim yaşlarımda birisi vardı.
Fallon: Ben Fallon Stark.
Birisi: Micheal Hammer.
Fallon: Oha tüm kötülerin gayrimeşru çocuğu mu var. Bu nasıl bir kurgu be! Yazar delirmiş.
Micheal: Her neyse seni kaçırma nedenim....
Fallon: Beni mi? Fallon'ı yani?
Micheal: Evet seni.
Hemen Micheal a sarılıp geri çekildim. Sonunda ya.
Fallon: Ay çok mutluyum sonunda birileri beni ben olduğum için kaçırıyor!
Hiç öyle bakmayın kaç kez Dawn sanıp kaçırdılar insan bir üzülüyor artık.Bu bölüm gece boyunca kitabı değiştirmemem için beni linç eden ve moralimi düzelten natasharomanoff74 e gelsin. Kendisi kitabın değişmemesini istiyor. Ve hiç bir kitap arkadaşımın kalbini kırmaya değmez. Sırf senin için devam edeceğim ornitorenk perryim. Bir de komedimi özleyen herkese de hediyem olsun. Mesela ismi lazım değil hasan096 çocuk haklı bayadır komik değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies Encore!
Fanfiction20 yıl geçmiş ve zaman onlara mutlu sonlarını vermemişti.