Reggel viszonylag korán keltél.
Mikor ránéztél az éjjeliszekrényeden lévő ébresztőre, az óra még csak fél nyolcat mutatott.
Jin pedig azt mondta, hogy nyolckor van csak a reggeli, szóval még pont volt fél órád összekészülni.
Kimásztál a hihetetlen puha ágyadból és a padlón, közvetlen az ágyad előtt megpillantottál ajándék dobozt.
'Hát ez meg..?'
Óvatosan odalépkedtél hozzá és kinyitottad.
Egy kisebb papír darab volt benne, más nem.
Kivetted a cetlit és szétnyitottad.
Nagyon pici betűkkel ez volt ráírva:
"Reméljük eddig jól szórakoztál, de nem sokáig leszel itt."
Kicsit meglepődtél, de egyből az a dolog jutott az eszedbe amiket Jin mondott, hogy mikkel lepte meg õt korábban Jungkook.
'Lehet ezt ilyen szoba avató ajándéknak küldte? Végülis.. elképzelem. Tegnap ő sem tűnt valami... szimpatikusnak.. vagy csak kimerült volt és ez az õ féle kedvesség.'
Inkább nem is foglalkoztál vele többet.. nem vetted túl komolyan.
Gyorsan bementél a fürdőbe és arcot mostál, fogat mostál, kifésülted a hajad, és még hasonlók, hogy jobban felfrissülj.
Azt a ruhát vetted fel, ami már ki volt készítve, azután vetted észre, miután kijöttél a fürdõbõl.
'..Talán Taehyung titokban bejött volna? Bár lehet vannak itt mások is.,. Elnézve az kastély méretét, biztos, hogy vannak itt még egy jó páran rajtunk kívül. Ha más nem, mind személyzet.'
Ezen gondolkodtál miközben felöltöztél.
Mikor készen lettél 07:55 volt.
Gyorsan rendbe raktad az ágyad és az ablakon kinézve, hogy megcsodáld a kilátást, kicsit jobb kedved lett.
Nem voltál az ilyen friss levegőhöz, szép zöld gyephez hozzászokva.
Nem arról van szó, otthon is szép volt a kilátás, de jó volt a változás.
Errefelé valahogy tisztább volt a táj és sokkal nyugtatóbb..
Mint egy kis város széli üdülő helység, itt nem volt a látótérben bármilyen panel ház, vagy nagy irodák, csak az a kis erdõ nem messze a kastélytól és a sok zöld növényzet.
-
Az étkező felé sietõsen szedted a lábad.
Igazából már mindenki lent volt, de még szerencsére nem kezdték el az evést.
Jimin és Taehyung közé ültél le végül, akik mind mosolyogva köszöntöttek.
A három testvér pedig veletek szemben foglalt helyet, természetesen.
A reggeli kissé érdekesen telt..
Jungkookot sokszor rajtakaptad, ahogy az arcodat vizslatja, de teljesen üres tekintettel.
Nem tudtad, hogy mik a szándékai ezzel.
Jin egész reggeli alatt próbált valami hangulatot csiholni, de Namjoon mindig kinyírta azt.
Aztán a király egy idő után csöndben maradt.
Jimin is sokszor, sőt ő is körülbelül egész reggeli alatt téged bámult, csak ő egy mosollyal az arcán, próbált kedveskedni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝐓𝐫𝐢𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 • A 7 herceg¹ |𝐁𝐓𝐒| (✓)
Фанфик𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑠 → • • • ,,𝐌𝐞𝐫𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐤𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐭𝐧𝐞́ 𝐭𝐮𝐝𝐧𝐢, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧𝐨̃ 𝐞́𝐥𝐞𝐭𝐞...'' ________________________________________________ ©𝑷𝒊𝒈𝒎𝒆𝒏𝒕™ (for story !) [Cover made with...