~ kihallagtás ~
Namjoon szemszög
Ma van az első olyan nap, mikor (T/N) elvileg már felkelhet az ágyból.
Már a reggelinél is ott volt velünk és egész sokat evett.
Kicsit a szín is visszatért az arcába.
Jó így látni.
Most éppen nem tudom, hogy hol van, de őszintén bevallom hiányzik és szívesen beszélgetnék vele.
Viszont dolgoznom kell.
"Hercegem, a király sürgősen hivat mindenkit a trón terembe." rontott be egy őr a dolgozó szobám ajtaján.
Csak leintettem és bólintottam, hogy mindjárt megyek.
De hirtelen nem tudtam, hogy miért.
Már megint mi van, hogy Jin hív minket össze.. Ráadásul a trón terembe..?
Akkor valami nagy bejelentése lehet..
Remélem nem az, hogy elveszi (T/N)-t.
Bár.. Nem lepõdnék meg, de ennek ellenére reménykedek a lehetetlenben.
-
A trón terembe beértem és kicsit furcsáltam, hogy pont Jin nincs itt.
Sem a lány.
Mondhatni utolsónak értem be, hiszen Jimin, Jungkook, Hoseok, Taehyung és Yoongi is bent volt már.
Plusz még pár őr.
Lehet elfelejtettem valamit.. Megint..?
Közelebb mentem a kis csapathoz, akik érdekes módon körbe állták Yoongit.
"Umm.. Srácok mi folyik itt?" kérdeztem és Hoseok mellé sétáltam.
"Tudod, most van az a rész mikor Yoongi 'lebukik' és el kell hitetnünk (T/N)-nel, hogy mi sem tudtunk erről semmit." válaszolta kicsit hanyagul Jimin.
Ez után minden beugrott - és még pont időben - mivel éppen nyílt is a terem ajtaja és Jin gyors léptekkel jött be rajta.
Most fogja aztán nagy csapás érni szegény lányt.
Ja várjunk.. Hiszen nem emlékszik.
"Jelentést." kezdte Jin.
Még én is megszeppentem kicsit, a rideg hang tónusán.
Ritkán látni Jint idegesnek, de ha egyszer az, abban nincs köszönet.
"A nyomozások és kihallgatások után, fényt derítettünk az igazságra. Miszerint Min Yoongi az elkövető." kezdett bele az őr.
(T/N)-nek már most akkorák a szemei, mint valami bagolynak.
Jin bólintott, hogy mehet tovább.
"Jackson Wang körözött bűnöző és bandája, többször is fenyegették a hercegnőt." Az őr kicsit megállt, mert most jön még csak a java, az egész sztorinak.
Érdekes lenne látni, hogy milyen lenne ez akkor, ha a lány emlékezne is mind ezekre.
Már biztos tombola az idegtől.
"A kihallgatáson kiderült, hogy Yoongi egyszer szándekosan kiszökött a hercegnővel éjszaka, egy vidámparkba. Elmondta, hogy Jackson már eleve ott várta őket és, mikor a hercegnő védtelen volt, megtámadta." na igen, valójában egyáltalán nem volt kihallgatás.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐓𝐫𝐢𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 • A 7 herceg¹ |𝐁𝐓𝐒| (✓)
Fanfiction𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑠 → • • • ,,𝐌𝐞𝐫𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐤𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐭𝐧𝐞́ 𝐭𝐮𝐝𝐧𝐢, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧𝐨̃ 𝐞́𝐥𝐞𝐭𝐞...'' ________________________________________________ ©𝑷𝒊𝒈𝒎𝒆𝒏𝒕™ (for story !) [Cover made with...