𖧷 Valentin napi különkiadás 𖧷

509 18 4
                                    

Én nem tudom mi ez, de olvassa aki szeretné.

Ennek semmi köze nincs az eredeti sztorihoz, jó szórakozást! <3
____________________________________

(T/N) szemszög

Egy teljesen átlagos napnak indult, mígnem valaki..

"Ébresztő álomszuszék! Hasadra süt a nap, (T/N)! Felkelni, ünnep nap van, felkelni!" valaki szinte betörte az ajtómat.

És ennek a kedves valakinek a neve Kim Taehyung.

"Taee.. Hajlani fél hét van.. Mi ilyen észbevágóan fontos, hogy fel kell keljek?" a hangom eléggé esetlen és gyenge volt, mivel reggel van.

Viszont mivel Taeról volt szó, próbáltam a reggel ellenére kedvesen mondani neki, hogy húzzon el, ha nem akar nagyobb bajt.

Tudtam, hogy Tae viszonylag érzékeny, na meg reggel mindenki ideges, főleg ha oktalanul keltik fel.

"Hajnalok hajnala van (T/N) drága, de nem akármilyen nap hajnalok hajnala." Taehyung még mindig az ajtón túlról beszélt ezért a reggeli hallásommal nem értettem mindent tisztán.

Viszont nem tudtam megtéveszteni a pajkosságot és izgatottságot a hangjában.

Mire készül ez a férfi?

"Mi az, hogy nem akármilyen nap..? Péntek van.. Tae, ne fárassz.." kezdett ismét elhalni a hangom és már készültem visszadőlni a puha ágyba, de valami visszatartott.

Tae egy miliméternyit kinyitotta az ajtót és a belső kilincsre felakasztott egy válfát amin volt egy ruha.

Aztán mintha ott se lett volna, gyorsan elviharzott.

Ebbe meg mi ütött?

-

Mikor végeztem a reggeli rutinommal, csak utána voltam hajlandó kimenni és jobban szemügyre venni a meglepetés ruhát.

Már messziről láttam, hogy a ruha piros és az nem jelent jót.

A piros elég erős szín és annyira nem szeretem.

Ez a ruha egy kisebb koktél ruhának felelt meg méretében.

Közelebbről szemügyre véve több volt benne a halvány rózsaszín, mint a piros.

A felső része, ami takarta a mellkast az elöl vörös virágokkal volt borítva.

A szoknya rész hátul hosszabb volt, mint elől és volt rajta egy tűl, plusz réteg.

A plusz rétegen is voltak vörös virágok elszórva és, hogy valami az egészet összefogja, a derék rész át volt kötve egy ugyanolyan vörös színű, vékony szalaggal.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
𝐓𝐫𝐢𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 • A 7 herceg¹ |𝐁𝐓𝐒| (✓) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang