~ emlékezet vesztés ~
Taehyung szemszög
Új nap, új esélyek.
Nem igaz...?
Hát persze, hogy nem.
..Nem értem mi bajom van.
Boldognak kéne lennem, hiszen mindenem megvan.
Azaz majdnem.
De az ember sok dolgot szeretne egyszerre, aztán rájön, hogy van olyan aminek semmi értelme később vagy ami egyszerűen hiba volt és van az a fajta amit csak szeretne.. Pontosabban akar... De nem kapja meg.
El sem tudom mondani, hogy milyen kemény úton tanultam meg, hogy az élet rossz játszótárs.
Nem játszik tisztán és soha nem is fog.
Elhitet veled egy csomó dolgot, aztán a végén mégis te vagy az, aki a sarokba kuporodva sír.
Csomószor megkérdőjelezzük, hogy miért is élünk, hogy mi is az az élet?
A szüleink véletlen vagy nem véletlen összeházasodtak, szeretkeztek és lettünk mi.
Egy valami(k)nek a kis reinkarnációja vagyunk, mert õk annyira szerették egymást.
Nem kértük az életet és ahhoz képest tanulnunk, dolgoznunk, ennünk, innunk kell, hogy mégis megtartsuk.
Milyen szívesség ez?
Miért akarná mindenki egy plusz valakivel megnehezíteni a helyzetét..?
Mert a terhesség olyan szép?
Egy teljesen új élet hatalmas felelõsség, csak erre nem mindenki van testileg, lelkileg felkészülve.
Néha olyan könnyűnek tűnik minden, aztán az a bizonyos nagybetűs élet beüt és onnantól kezdve már nem olyan mulatságos a helyzet.
Sokan mondják, hogy légy hálás ezért, meg azért.
De abban pillanatban ez számodra lehetetlen.
Minden embernek úgy van programozva az agya, hogy csak azt látja meg, csak azt veszi észre ami szerinte fontos.
Ezt lehet befolyásolni, de az ritka.
Ha nem akarod észrevenni, hogy ez igenis egy komoly dolog és meg kell becsülni, akkor nem fogod.
És ez visszafordíthatatlan.
Aztán vannak a szép, boldog pillanatok mikor felfogjuk, hogy miért is élünk valójában.
De mindig csak ideiglenesen.
-
Meglepően, ma korán és kipihenten keltem.
Viszont mikor realizáltam a helyzetem azonnal felment a vérnyomásom.
Szerintem reggelente minden ember könnyebben hozható ki a sodrából.
Igazából semmi nem történt, csak mérges lettem az életre.
Szóval elmentem a kondi terembe.
Olyan hajnali 5-kor még Jungkook sem volt bent, szóval örültem.
Nem mintha valami bajom lenne vele, csak most gondolkodásra van szükségem és egy kis magányra.
-
Jobban érezve magam, ballagtam ki az étkezőből.
Eredetileg együtt kellett volna a ennem a hercegnővel, sőt nekem kellett volna felkeltenem, de pont elkerültem, mert közbejött egy kis elintéznivaló.
YOU ARE READING
𝐓𝐫𝐢𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 • A 7 herceg¹ |𝐁𝐓𝐒| (✓)
Fanfiction𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑠 → • • • ,,𝐌𝐞𝐫𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐤𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐭𝐧𝐞́ 𝐭𝐮𝐝𝐧𝐢, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧𝐨̃ 𝐞́𝐥𝐞𝐭𝐞...'' ________________________________________________ ©𝑷𝒊𝒈𝒎𝒆𝒏𝒕™ (for story !) [Cover made with...