𖧷° 17. Rész °𖧷

969 78 37
                                    

Reggel olyan kilenckor keltél.

Gondoltad már csak a tízóraira fogsz leérni a konyhába, úgyhogy ezért annyira nem is siettél a készülődéssel.

Készülődés közben újra előjöttek a tegnap este emlékei.

Így belegondolva amikor Taehyung és Yoongi bejöttek a fürdőbe, Taehyung egyáltalán nem látszott idegesnek, csak miután észrevette, hogy Jungkook is ott van.

Akkor ezek szerint Yoongi nyugodtan lerendezte vele a dolgokat..

Akkor valószínűleg előtte tombolt és azt mind Yoonginak kellett elviselni..

..Vajon mit csinált az asszisztensed Jungkookkal?

Csak egyszerűen bezavarta volna Jin a szobájába, hogy beszélgessen el vele és kész?

Biztos leszidták mindketten, de hirtelen túl nyugodtan kezelte ott a helyzetet..

Mármint persze, 'csak' vér volt és végülis semmi bajod nem esett.. de kinek jut ilyen az eszébe??

És miért pont vér?

Ha valami üdítő vagy tea jött volna a zuhanyfejből, még az talán ítélhető egy viccnek is, de a vér..

És honnan szerzett ő vért?

Miközben továbbra is öltöztél, azon gondolkodtál, hogy vajon Jin tud-e a majdnem sikeres elrablásról..

Végülis tegnap Taehyung vitte be hozzá Jungkookot, tehát lehet, hogyha ott volt akkor már ezt is elmesélte.

Még mindig a tegnap esti helyzet lebegett a szemed előtt.

Ha Yoongi nem ment meg..

'Ha tudtam volna, hogy ez lesz, akkor még egy bokorban is nagyobb biztonságra leltem volna.. Legközelebb nem megyek be egy nyilvános WC-be sem.'

Veszélyesek ezek a nyilvános mellék helyiségek..

De vajon hogy tudtak eddig követni..?

Azt mondják, hogy az ember megérzi, ha a nyomában vannak vagy figyelik..

Viszont se neked nem volt ilyen érzésed és Yoongin sem látszódott, hogy zavarná valami..

Mikor az öltözködés végére értél, inkább próbáltad elhesegetni a negatív és mindenképpen félelem keltő gondolatokat.

A lépcsőn lefele menet, még egy dolog eszedbe jutott, viszont ez már nem a vidámparkos történésekkel volt kapcsolatos.

Taehyung azt mondta, hogy ma ismét van egy órád.

..Elvileg Jungkookkal.

Nem mintha annyira utáltad volna ezeket az órákat, mert igazából nem voltak olyan borzalmasak.. Bár, ha a legfiatalabb fivért nézzük, akkor ez kicsit más téma.

Ha ranglistát kéne állítani, valószínűleg Hoseok órái állnának a legalján.

Megnyugvást jelentett, hogy az utóbbi órán Namjoonnal sikerült megbeszélni pár dolgot és Jiminnel is egész jól kijöttél.

Taehyung anélkül is tartott 'órát', hogy észrevettétek volna.

Nagyon segítőkész volt és minden kérdésre megfelelő választ adott.

A Jinnel való óra is szintén jó volt és informatív, hiszen ki mástól, ha nem magától az uralkodótol tudnád meg ennek a 'szakmának' az igazi oldalát.

Igaz néha elsütött pár nagyon fájdalmas és fárasztó viccet, de az végülis csak dobott a hangulaton.

Lehetséges, hogyha más mondta volna, akkor nem lettek volna ennyire jó hatással, de Jin valahogy egy új értelmet adott ezeknek.

𝐓𝐫𝐢𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 • A 7 herceg¹ |𝐁𝐓𝐒| (✓) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن