Amikor már konkrétan a lány és Taehyung nyakán voltatok, végre észrevettek titeket.
"Na végre, hogy itt vagytok, hogy zajlott az ó-
(T/N), hogyhogy vizes vagy? Jimin bedobott? Jimin! Tudod, mi lesz, ha ezt Jin megtudja?" szidta le az asszisztensed Jimint."Dehogy, dobtam be." mentegetőzött. "Véletlenül beleesett a vízbe mikor jöttünk vissza."
"Szerencséd.." méregette. "(T/N), ugye nincs semmi bajod? Semmid nem fáj ugye?" sóhajtott Taehyung.
"Nem nincs, csak kicsit megcsúsztam és vizes lettem, de semmi komoly." erőltettél egy mosolyt magadra.
Hirtelen a titokzatos lány feléd fordult.
"Szia, Nara vagyok, Jimin jegyese." nyújtotta kezét.
Ekkor egy kisebb sokkot kaptál.
Ezután elméletben fejbe csaptad magadat, hisz Jin említett valami ilyesmit.
'Jimin kényszer házassága, hogy minél előbb át tudja a hazájában venni a trónt és uralkodhasson.. Igen ez lesz az..'
Nara kecsegtető látvány volt.
Alig viselt sminket, hiszen a szép természetes arcára nem kellett sok.
Szinte egymagasak voltatok és kecses alkata volt.
Olyan igazi nőies..
"Szia, én (T/N) vagyok. Örülök, hogy rajtam kívül végre van valaki lány itt." próbáltad elviccelni, hátha jobb lesz a hangulat.
A szemed sarkából láttad Jiminen, ahogy szó szerint megkeményedtek az arcvonásai és csak maga elé bámult.
Egyszer sem nézett még a lányra.
'Talán nincsenek jóban? Mármint nyilván, kényszer házasság, de csak nem utalják egymást ennyire..? Pedig Nara nem tűnik rosszindulatúnak..'
A helyzet kellmetlenségére azért a lányt sikerült megnevettetned.
"Ezt örömmel hallom." mondta mosolyogva és hirtelen megölelt, amit azonnal viszonoztál.
"Nara, hogyhogy itt vagy?" törte meg Jimin az ölelést.
A hangszíne sokkal mélyebb és ridegebb volt.
"Pár nap és a szülinapod itt van és a szüleid összeszerveztek nekünk egy egy hetes kis vakációt és rögtön ideküldtek." Jimin erre csak hümmögött.
"Értem." mondta véglegesen.
Ezzel az utolsó mondattal elindultatok be a palotába.
Nara állította, hogy nekik menniük kell, hogy Jinnel még meg tudják beszélni péntekre a vendégek végleges számát, ezért elköszöntek tőletek.
-
Te azonnal az ebédlőbe siettél, mivel tegnap nem ettél se ebédet, se vacsorát, ezért nagyon éhes voltál.
A Jiminnel való pikniken meg csak gyümölcsök voltak.
Végül te és Taehyung ketten megvacsoráztatok, nyugodtan és feszültség mentesen.
Ez után semmi nagy dolog nem történt, - hála az égnek - felmentél a szobádba, zuhany, egy kis olvasás és tíz óra körül már aludtál is.
-
A következő nap, egyszóval unalmas volt.
Jöttek ismét a tánc órák Hoseokkal, az étkezések, - legalább már nem voltak olyan kínosak, mivel volt beszélgető partnered - és a nap további részében a könyvtárat jártad.
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐫𝐢𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 • A 7 herceg¹ |𝐁𝐓𝐒| (✓)
Fanfic𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑠 → • • • ,,𝐌𝐞𝐫𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐤𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐭𝐧𝐞́ 𝐭𝐮𝐝𝐧𝐢, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧𝐨̃ 𝐞́𝐥𝐞𝐭𝐞...'' ________________________________________________ ©𝑷𝒊𝒈𝒎𝒆𝒏𝒕™ (for story !) [Cover made with...