Mire felértetek az orvosiba a doktor már készen volt Jin kivizsgálásával.
Nagy volt a tömeg és elég sokat kellett várni mire nagyjából kitisztulnak a folyosók.
Az orvos azt mondta, hogy egyenlőre nem tudja biztosan, hogy mi volt abban az italban, de figyelmeztetett mindenkit, hogy figyeljetek Jinre a szokásosnál jobban.
Azt mondta, hogy egy pár napig a szervezete és a teste biztos, hogy gyenge lesz, de napról, napra azért javulni is fog.
Kis idővel ezután kiderült, hogy megpróbálták megmérgezni a királyt.
Senkinek nem volt ötlete, hogy ki tenne ilyet.
Jin szerint ez normális a királyi családoknál, de nagyon ritkán van olyan eset, amikor majdnem sikerül vagy éppenséggel pont sikerül a hadművelet.
"Elnézést, melyikük (T/N)?" jött ki az orvos egy utolsó vizsgálat után.
"Én lennék az." bár rejtély, hogy miért kérdezte ezt a pasas, utána szólt, hogy bemehetsz, mert Jin azt parancsolta.
Furcsa, hogy először nem a fivéreit kívánja látni, de azon ne múljon.
Teljes szívedből aggódtál a férfiért, hiszen nagyon elnéző és udvarias volt veled mindig.
Biztos nem lehetett könnyű csak úgy egy idegen 'hercegnőt' befogadni, mégis bármi bökkenő nélkül tette.
Ezért nagyon is tisztelted.
Nem akartad, hogy bármi is történjen vele, mellesleg mi lenne akkor az udvarral és a kastéllyal?
Hirtelen abba is belegondoltál, hogy mi van, ha apukád egy teljesen más helyre visz vagy ténylegesen felrak egy repülőre és elküld valami idegen országba..
Más körülmények között lehet ugráltál volna a boldogságtól, de kezdted ezt a helyet megszeretni.
Ott van Taehyung akinek mindig van egy-két bíztató szava és amikor kell, akkor megvéd.
Aztán Jimin aki igaz, néha kicsit túlzásba viszi a flörtölést, de nagyon szeretnivaló.
Aztán Nara, végtelenül kedves és türelmes.
Yoongi, akivel tényleg sosem unatkozol és mindig meg tud lepni, akármilyen kis idő óta ismered.
Hoseok, akinek ma megtapasztalhattad a kicsit kedvesebb oldalát.
Aztán ott van Jungkook és Namjoon.
Hát.. az eddigi találkozás és emlékek alapján ők annyira nem állnak közel hozzád.
De majd lehet változik ez..
Azért kicsit rossz érzés lenne úgy elmenni innen, hogy két emberrel haragban vagy.
Vagy rossz érzés lenne akár egyáltalán idő előtt távozni innen.
-
Bementél Jinhez, aki éppen az ágyában feküdt.
Szemei alig voltak már nyitva, arca sápadt volt és ajkai szárazak voltak.
"(T/N).. te vagy az?" kérdezte halkan.
"Igen."
"Gyere közelebb.."
Közelebb mentél és leültél az ágy szélére.
Jin gyengén megemelte kezét és arcod felé nyúlt.
Maga felé fordította azt még jobban.
Hirtelen közelebb húzott magához és alig pár centire volt az arcotok.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝐓𝐫𝐢𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 • A 7 herceg¹ |𝐁𝐓𝐒| (✓)
Фанфик𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑠 → • • • ,,𝐌𝐞𝐫𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐤𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐭𝐧𝐞́ 𝐭𝐮𝐝𝐧𝐢, 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐜𝐞𝐠𝐧𝐨̃ 𝐞́𝐥𝐞𝐭𝐞...'' ________________________________________________ ©𝑷𝒊𝒈𝒎𝒆𝒏𝒕™ (for story !) [Cover made with...