#Bölüm 5#

14.8K 843 357
                                    

Bölüm şarkısı; İkiye On Kala - Bazı Şeyler Telefonda Eksik Anlatılır

~•~•~•~•~

S: Nasılsın Atlasko?

Atlas'ım: İyiyim sen nasılsın?

S: Seninle konuşunca moralim iyice düzeldi

S: Elin nasıl oldu?

Atlas'ım: Ağrıyor biraz ama daha iyi

S: Yarın okula gelecek misin?

S: Bence gelmelisin

S: Gel yani

Atlas'ım: Geleceğim merak etme

S: Seni özledim ve biraz da merak ediyorum

S: Sevdiği birine bir şey olunca iyi olduğunu insan kendi gözüyle görmek istiyor
|Görüldü 17.54

S: Tamam görüldü atma ya dikkat edeceğim

S: Ama izin ver de biraz seveyim seni

Atlas'ım: Böyle yapma işte

Atlas'ım: Kendi kendine acı çektiriyorsun

Atlas'ım: Ve inan bu durum beni de üzüyor

Doğru söylüyordu. Düpedüz kendi kendime acı çektiriyordum. Fakat yanıldığını bir nokta vardı. Onunla konuşmadığım zaman daha çok acı çekiyordum. Onsuzken canım daha çok acıyordu.

S: Benim için sorun değil Atlas

Atlas'ım: Ama benim için sorun

S: Tamam neyse, ben yatıyorum

S: İyi geceler Atlasko

Atlas'ım: İyi geceler S

-----

Sabah okula gelir gelmez Ali'nin yanına koştum. Atlas'ta oradaydı ve ben bunu hesaba katmamıştım. "Selam."

"Selam, Su." dedi, Ali ve kısaca bana sarıldı. Atlas ise gülümsemekle yetindi ve her zaman yaptığı gibi baş selamı verdi. Gözlerimi devirmemeye çalışarak Ali'ye baktım. "Biraz konuşabilir miyiz? Önemli de."

Ali kafasını sallayınca koluna girdim ve onu sınıfıma çıkardım. Atlas'ın yanına da anında Derin gelmişti ve bu durum gün geçtikçe daha çok sinirimi bozuyordu. "Ben ne yapacağım Ali ya? Ona, onu sevdiğimi söylediğimde bile bana kızıyor davar. Valla tıkanıyorum konu bulurken artık."

"Ona biraz zaman tanı, Su. Daha iki hafta oldu. Onun da alışması zaman alıyordur yoksa bilerek yaptığı bir şey olmadığını düşünüyorum." dedi. Kafamı sallayarak onu onayladım. Haklıydı, yani sanırım.

Ali ile sohbet ederken sınıfa Merve girdi ve dedikodu anlarımıza o da katıldı. O sırada camdan bakışlarımı bankta oturan Atlas'a çevirdim. Gülüyordu, hatta kahkaha atıyordu. Gülüşüne bakakaldım, hatta eridim. Sonra ise eridiğim yerden yandım. Böyle güzel Derin'e gülüyordu. Onu böyle içten güldüren kişi Derin'di. Uzun zamandır onu ilk defa böyle mutlu görüyordum. Elbette mutlu olması çok güzel bir şeydi ama insan kendini kıskanmaktan alıkoyamıyordu.

Derin'in, Atlas'ın yanağını öptüğünü görünce gözlerimin dolduğunu hissettim. Merve'lere bakarak, "Ben bir tuvalete gidip geleceğim." dedim ve ikisinin de bir şey demesine izin vermeden sınıftan çıktım. Soğuk su ile yüzümü yıkayıp kendime zaman tanıdım. Sakin olmalı ve sakin konuşmalıydım. Telefonumu çıkartıp parmaklarımı klavyede gezdirdim.

A.E.S.T.|Yarı Texting (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin