Bölüm şarkısı; Nova Norda - Varım.
~•~•~•~•~
Bugün günlerden Pazar'dı. Dün Atlas ile konuşmuştuk ve sonra oyununa geri dönmesi gerektiğini söyleyip gitmişti. Dışarı çıkmadığı içinde onu görememiştim. Birazdan Merve ile buluşacaktım ve sanırım Ali'nin yanına, alışveriş merkezine, gidecektik.
S: Günaydın
Günlük rutinimi yerine getirip dolabımın başına geçtim. Gerçekten çok fazla kıyafetim vardı ama hepsi boştu. Çok mantıksız şeyler hediye olarak gelmişti. Elbet bir gün giyerim düşüncesi ile de birine vermemiştim. Şimdi ise kıyafetlerimin karşısında mal gibi kalıyordum.
Hava fazlasıyla sıcak olduğu için kot şortumu; üstüne de siyah sıfır kol, albatros kuşlu tişörtümü giydim. Saçlarımı yukarıdan topladığım için ay şeklindeki dövmem gözler önüne serilmişti. Aynı zaman da şort giydiğim için bacağımdaki dövme de öyle. Siyah halka küpelerimi de kulağıma takıp bileğime iki tane bileklik bağladım. Ufak çantama gerekli eşyalarımı koyarak aşağı indim.
"Çıkıyorum anne!"
Mutfaktan gelen sesler kesildi ve annem yanıma geldi. "Tamam kızım. Paran var mı?"
Kafamı sallayarak gülümsedim ve dışarı çıktım. Merve kapıda beni bekliyordu. "Ağaç oldum, kök saldım burada Su!"
"Bekle az ne olacak sanki be?"
Güldü ve taksi durağına doğru yürümeye başladık. "Su, Atlas ile aranız ne durumda?"
"Sanaldaki benle mi yoksa okuldaki benle mi arası nasıl?" dedim gülerek. Omuzlarını silkti. "Şimdi ikisini de söylemek zorundasın."
Durdum ve bir müddet düşündüm. "Sanaldaki benle arası orta gibi. Tam olarak emin değilim ama sanırım varlığıma alışıyor. Beni daha az tersliyor ve artık sorduğum sorulara cevap veriyor. Okuldaki Su'ya gelirsek." dedim ve bakışlarımı kaçırarak yutkundum. "Sanırım benden etkileniyor. Geçen gün mesajlaşırken Su'da, yani bende, bir çekim olduğunu söylemişti. Çok tanımasa bile yanında istiyormuş falan."
"Ne güzel kızım işte. Yakın bir zamanda da söylersin sanaldan yazanın sen olduğunu. Her şey güzel olur." dedi Merve gülerek.
Kafamı iki yana salladım. "Sana güzel gelebilir ama bana o kadar güzel gelmiyor Merve. Sanaldayken onu ne kadar sevdiğimi biliyor ama ona rağmen beni sevmiyor. Elbette görmeden, tanımadan sevmek çok zor. Onu suçlamıyorum. Ama okulda, ona karşı bir şey hissettiğimi bilmiyor. Yine de bana karşı bir etki hissediyor. Ben onu o kadar güzel severken beni görmüyor ama yüzüm, fiziğim ortaya çıkınca benden etkileniyor. Bu benim için hoş değil."
O sırada taksici durdu ve alışveriş merkezine girdik. Anlaşıldığı gibi konumuz yarım kalmıştı ve biraz işime de gelmişti. Bu konuları pek konuşasım gelmiyordu. Kafam zaten karışıktı, daha fazla karışmasını istemiyordum. Merve, Ali ile konuşup nerede olduğunu öğrenince onun yanına gittik.
"Aliiii!"
"Güzelim!"
Hafifçe koştum ve ona sarıldım. Ali'nin kolları, babamdan ve Atlas'tan sonraki en güvenli kollardı. En azından benim için öyleydi. Onun yanındayken hiçbir şey olmazmış gibi geliyordu. Çünkü herhangi bir durumda beni her şekilde korurdu, biliyordum.
"Oturalım mı şuraya?" dedi Ali, eliyle boş bir masayı işaret ederek. Merve başını salladı ve masaya yerleştik. Çantamı sandalyenin arkasına astım ve titreyen telefonumu elime aldım.
Atlas'ım: Günaydın
S: Daha yeni mi uyanıyorsun be?
S: Kaç oldu saat haberin var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.E.S.T.|Yarı Texting (düzenleniyor)
Teen Fiction05*********: Şimdi şöyle ki (03.28) 05*********: Şöylesi falan yok ben seni seviyorum (03.33) 05*********: Seni ve sana ait olan her şeyi seviyorum 05*********: 3 yıldır deli gibi seviyorum ve artık bunu saklamak istemiyorum 05*********: İlk başlard...