Multi; Elif
Bölüm Şarkısı; Nilipek - Gözleri Aşka Gülen
Sonradan Eklenen Not: Görünmez okuyucularıma fazlasıyla kırıldığımı belirtmeliyim. Çünkü okuyorsunuz ama yorum yapmıyor, oy vermiyorsunuz. Burada verdiğim emeği de düşünün lütfen, iyi okumalar.
~•~•~•~•~
"Ya, Can! Elif işte, komşum olan. Ne olacak sanki o da gelse?"
Küçük bir çocuk gibi omuzlarını silkti. "İstemiyorum bana ne ya! Ben ayıcıklı pijamalarımı giyip seninle dedikodu yapmak istiyorum. Gelmesin o!"
Gözlerimi devirip Can'ı kolundan çekerek kaldırdım. "Daha önceden söz vermiştim. Unutmuşum işte, kırıyor musun beni?" Kolunu kendine çekerek kafasını çevirdi. "Konuşma benimle Su."
"Ya neyin kıskançlığını yapıyorsun Can'ım? Gelir bir iki saat oturup gider. Beni üzmene değer mi?" dedim ve pes ederek yanına oturdum. "Hem seni ayıcıklı pijaman yüzünden yargılayacak birisi değil. Yargılarsa da cevabını alır."
Alttan alttan bana bakıp gülümsemeye başladı. "Vallah mı?"
"He, vallah."
Yerinden kalktı ve mutfağa doğru yürürken bana bağırdı. "Atlas'ı da çağır o zaman!"
Çok kıymetli kıçımı yerinden kaldırıp mutfağa koştum. "Elif'i istemiyordun, Atlas'ı kendin çağırıyorsun. Bir nedeni var mı?"
"Atlas'ı seviyorum. Elif'i tanımıyorum. Yeterli bi' neden mi?"
Kafamı sallayarak Can'ın doğramaya başladığı salatalıklardan birini ağzıma attım. Daha sonra telefonumu elime alarak Atlas'a yazdım.
Su: Sevgiliiimm
Su: Can bugün bizde kalıyor ya hani
Su: İşin yoksa sende gelsene yanımıza
Atlas'ım: Bebeğim ufak tefek işlerim var
Atlas'ım: Onları halledip geleyim olur mu?
Su: Olur tabii ki
Su: Yeter ki gel:)))))
Atlas'ım: Ev boş, bu fırsat kaçmaz;)
Su: Ağzına acı biber sürerim konuşamazsın
Su: Sus
Atlas'ım: Yaptıklarımın sonucu acı biber olacaksa razıyım
Su: İyice azıttın vururum seni
Atlas'ım: Tamam tamam
Atlas'ım: Bir saate ordayım
Atlas'ım: Kendine dikkat et gül güzelim
Su: Sen de kendine dikkat et canımın içi
"Kafanı telefondan kaldırıp bana yardım etmezsen salatayı üstüne dökerim."
Ellerimi, teslim oluyorum, dermiş gibi kaldırdım ve telefonu tezgaha bıraktım. Haki renkli kazağımın kollarını kıvırarak tavukları çıkardım ve derilerini soymaya başladım. Haşlayacağım için derisini sevmiyordum. Kızartma olsaydı, asla soymazdım. Tadı çok güzel oluyordu. Tavukları suya koydum ve masaya oturup kafamı koluma yaslayarak gözlerimi dinlendirdim.
"Kanka, yarım saattir kaynıyor bu tavuk. Dokununca da dağılıyor. Olmuş mudur?"
Kafamı sallayarak onu onayladım. Çalan kapı ile ayağa kalktım ve "Ben açarım!" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.E.S.T.|Yarı Texting (düzenleniyor)
Teen Fiction05*********: Şimdi şöyle ki (03.28) 05*********: Şöylesi falan yok ben seni seviyorum (03.33) 05*********: Seni ve sana ait olan her şeyi seviyorum 05*********: 3 yıldır deli gibi seviyorum ve artık bunu saklamak istemiyorum 05*********: İlk başlard...