31

3.6K 250 53
                                    

Oy ve yorum gelince Bölüm yazasım geliyor. Hiç final yapmayasım geliyor. Ama yorum ve oy gelince :))

AlienTae :

Biraz daha iyi misin ?

BiByulss :

Sayende daha iyiyim. 

AlienTae :

Sevindim. :))

Eee napıyosun ?

BiByulss :

Kahve sen ?

İster misin  ?

AlienTae :

Provadan çıktık uzanıyorum. 

kahveye Hayır demem ve Çatıda içsek nasıl olur.

BiByulss :

Terli yatma hasta olabilirsin . Dikkat et !

Tamam olur kahveler hazır olunca  orada olurum.

AlienTae :

Bekliyor olacağım.

-------

   Kahve fincanlarını elime alıp yavaşça odamdan çıkıp asansöre gittim.  İşlerimin çoğunu 1 saat içerisinde bitirmenin verdiği mutluluğumu bir fincan kahveyle kutlamak gibi bi fikrim vardı.

   Odamın bir köşesine koyduğum sevgili kahve makinamı kahve için beklediğim sıra Tae mesaj atmış konuşma sonunda kahveyi çatıda beraber içme kararına varmıştık.

Bir süre beklememin ardından gelen asansöre binip çatı katının tuşuna zor da olsa tıkladım.

Sessizliğini hafif esen rüzgarın uğultusunun bozduğu çatıya çıktığımda Tae dinlenme vakitlerinde oturulması için çatının ortasına  yerleştirilen kamelyaya oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.

- Çok bekletmedim umarım.

Sesimle irkilmiş az kalsın telefonu düşürüyordu. Elimdeki fincanları masaya bırakıp karşısında yerimi alıp onun için hazırladığım kahveyi önüne uzattım. 

- Korkutmak istememiştim. 

Elini sorun değil dercesine sallamış uzattığım kahvesinden bir yudum aldı. Beğenmiş olmalıydı ki yüz ifadesi bunu işaret ediyordu.  

" Ahh Çok güzel olmuş eline sağlık "

Gülümsedim. 

- EE napıyorsun nasıl gidiyor ? 

İkimizin bir süre sessiz kalmasının ardından dayanamamış lafa atladım.

- Bildiğin gibi provalar , Kayıtlar falan . 

" Senin nasıl gidiyor alışabildin mi ?"

Alışmıştım. Ara ara karşıma sinir bozucu kişiler çıkıyordu tabi .Jimin le dostluğumuzdan dolayı rüşvetle İşe alındığımı düşünen kişiler de oluyordu. Fakat insanları takmıyordum. Üzerime gelen oldu mu cevabını verip susturuyordum. Ki üyeler sayesinde de oldukça kolay kavramıştım işimi.

- Evet . Sayenizde fazlasıyla alıştım. 

Gülümsedi.

" Aa şey ben aslında seni buraya bir şey söylemek için çağırmıştım. " 

Kafamla onaylayıp kahvemden son yudumu da aldım. 

" Ben- " 

Telefonum çalmaya başladığında konuşması yarıda bölünmüş mahcup şekilde kafamla özür dileyerek arayana baktım. 

Bu Yer elması neden arıyordu beni. Israrla çalan telefonu cevapladığımda Yer elmasının sesi yükseldi kulaklarımda.

" Yha Nerdesin sen ?" 

- Çatıdayım yer elması noldu ?

" Bang Pd seni çağırıyordu ama bulamadı ben de aklıma geldi arayayım dedim. "

- Neden çağırıyormuş ?

" Salak nerden bileyim ben sormadım. Ayrıca neden sorayım . Sonra kızıyor falan."

- İyi tamam nerde şimdi geliyorum.

" Odanda seni bekliyor. Ha bu arada Taehyung sırığını gördün mü provaya başlayacağız ortalıktan kayboldu.

Göz ucumla karşımda oturan kişiye bakıp hafiften gülümsedim.

- Karşımda oturuyor kendileri söylerim hemen gelir.

" Onun ne işi, var çatıda yaa Bana neden haber vermedi. Bir de senin yanında bak sinir oldum şimdi. 

-  söylemek zorunda mı ?  hem sanane nerdeyse nerde. Benim yanımdaysa nolmuş.

Tabi söylediklerimin hepsi fısıltı olmasa rezilliğim diz boyu.

" Ne atar yapıyosun sen ya bir şey demedik aman. Söyle ona hemen gelsin. 

- Tamam be kapat.

Kapattığım telefonumu arka cebime koyup ben konuşma yaparken telefonuyla oynamaya başlayan Tae ye döndüm. Telefonunu eline almış oflaya puflaya bir şeyler yapıyordu.

- Bİ sorun mu var ?

Kafasını telefondan kaldırıp gözlerini oynatarak şüpheyle bi hallere girdi.

" Ha yoo yok. Jimin miydi arayan ." 

-  anladım da Evet nerden bildin.

" Yer Elması ! " 

Dediğinde aynı anda kahkaha atmıştık. 

- Evet oydu veee ikimizin de gitmesi gerek. Beni Bang Pd odamda bekliyormuş. Seni de provalara bekliyorlarmış. 

" İnelim fakat önce senden bir şey isteyeceğim  . "

Afallamıştım.

- Ne isteyeceksin .

" kahvenin tarifini :))) "

♤♤♤♤

Oy & Yorum

Hala profilimi takip etmeyen sevgili okuyucularım. Siz anladınız meseleyi takip et butonu uzak değil. ;)

Yazardan beklenmedik bölüm.

Ah Taehyung ahhh ne kadar komik insansın baya güldük.

Neyse Finali ne zaman nasıl yapsam bilmiyorum saygılar :))

Diğer kitaplarıma da bakın lütfen. Lüffen lüffen ♡♡♡

Friend | V | •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin