Bölüm. Bilmiyorum ama güzel olmadı ya . Yine de belki oy verip yorum yaparsınız :(
Tae :
Sevgilim.
Napıyosun
Byul :
Fotoğraf Düzenlemesi yapıyorum sen
Tae :
Kayıttan çıktık şimdi.
Öğle yemeği vakti yaklaşıyor beraber yiyelim diyecektim.
Byul :
Gelemeem . Çalışmam gerekiyor. Pdnim baya iş yükledi sabah.
Tae :
Yardıma ihtiyacın varsa geleyim.
Byul :
Bak bu fena olmaz.
Tae :
5 Dakikaya ordayım.
---
Taehyung yardım çabası yüzümü güldürmeye yetişmiş sevgi pıtırcığı olmamı sağlıyordu. Tabi geldiğinden beridir yaptığı sakarlıkları saymazsak. Canım sevgilim şuan yardım yerine işimi çoğaltıyordu.
Tabi eğlenceli kısmı da vardı. Kullanmayacağımız fotoğraflara değişik yüzler çizip komik hale getirmiştik.
Dosya düzenleme işini büyük aşkla yapan sevgilime dalıp gittiğim sırada bir şeylerin kırılma sesiyle göz odağım sevgilimden çıkmış koluyla çarparak yere düşürdüğü karakterli bibloma takılmıştı. Ama o Hayeon teyzenin hediyesiydi.
" Ya ben özür dilerim bilerek olmadı , sadece farketmeden kolumu çarptım . Gerçekten özür dilerim"
Özürleriyle beraber yere eğilmiş kırıkları toplamaya koyuldu. Bende aynı şekilde eğildiğimde ellerini kırık parçalardan çekip ayağa kaldırdım. Sakar olmak onun suçu değildi.
- Özür dilemene gerek yok. Sonuçta bilerek olmadı . Ayrıca sakar olmak da senin suçun değil.
Dudaklarını büzmüş elinden şekeri alınan çocuk gibi kafasını eğerek koltuğa oturdu. Böyle yapması onu fazlaca tatlı göstermiş aşırıya bile kaçmıştı.
" Tüm işlerine yardım edeceğime zorlaştırdım değil mi ? Benim yüzümden vakit kaybı yaşadın. "
Gülümseyip elini tuttum .
- Yoo ben çok eğlendim. İşlerimi de zorlaştırmadın sadeceee.. biraz aksamış oldu.
" Dedim işte zorlaştırdım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend | V | •Texting• ✔
أدب الهواة[Tamamlandı ] Arkadaşımın arkadaşına aşık oldum. Şeker tadında* {Texting/ Düz yazı} BxG •Tüm hakları saklıdır • Yayımlanan ilk kitap ☆ Nora|2019 Bitiş : 231219