Yarın okul açılıyor diye bi güzellik yapayım dedim.
Oy ve yorum unutmayınn :))
○○○
JİMİN :
- Hyung birşeyler yapmalıyız baksana ne hale geldiler.
" Bizim yüzümüzden yaşadılar bunları. Bizim yüzümüzden ayrılıyorlar. "
Yüzündeki üzgün ifadesiyle konuşan Jungkooka baktım bi süre. Abartmıştık. Resmen bizim yüzümüzden ne hale gelmişlerdi.
" düşünün , düşünün onları tekrar bir araya getirmek için birşeyler düşünün "
Namjoon Hyung telaşla birşeyler dediği sıra oturduğum koltuktan kalkıp ayakta sağa sola gidip gelmeye başladım.
Kardeşime bunu yapmamalıydım. O Taehyung a bu kadar düşkünken aralarının böyle kötü olmasına sebebiyet vermemeliydim.
Hay bu planı yapan aklıma sıçayım.
" Taehyung nereye gitti bileniniz var mı ? "
Olduğu gibi çıkıp gitmişti. Hepimiz kafamızla reddettiğimizde Jin Hyung derin nefes verip elini çenesine koyarak zannımca birşeyler düşünüyordu.
"Şuan ben bike umudumu kaybettim ya "
Hoseok hyung üzgün surat ifadesiyle yattığı yere iyice pustu. Yoongi hyung hiçbirşey olmamaış gibi gözleri kapalı kim bilir kaçıncı rüyasında geziniyordu.
Hemen nasıl uyuyabiliyor hiçbir zaman anlayamamışımdır. Ben yattığım vakit yarım saatte ancak dalabiliyordum güzel rüyalarıma.
Gözüm saate kaydığında dans pratiğimize 20 dakika kaldığını farkettim. Düşünmekten Zaman hızlı geçmişti.
Bu durumda pratik yapabilecek miydik ona da emin değildim. Herkes ayrı bi tarafta Tae ve Byul un derdine düşmüştü. Kafamızı toplayamayacaktık. Tae, pratiğe gelecek miydi ? Byul şuan nerede ? Ne durumda ? Meraktan ölecektim.
Ellerimle yüzümü sıvazladığım sıra cebimde birşeyler titreşti. Diğer üyelerden de bildirim sesi duyduğumda sadece bana değil diğerlerine de birşeyler geldiğini anladım.
Teker teker telfonlarımıza baktığımızda Dispatch in birkaç yayınladığı fotoğraf ana sayfama düştü.
" OHA ! "
" BU. NE ? "
Jungkook un yüksek çıkan sesi ve aynı şekilde Jin hyungun sesiyle Yoongi hyung irkilmiş yattığı yerden düşmüştü. Bense daha girmediğim habere tıklayıp şaşırdıkları şeye baktığımda ağzımdan çıkan küfüre engel olamadım.
- Siktir.
" Neler oluyor. Bu nerden çıktı. ? "
" Bighitin dahilindeki Ünlü Bts grubunun üyelerinden Kim Taehyung bilinmeyen ilişkisi hakkında basın toplantısı yapacağını açıkladı. Kim Taehyung, Bang Shi Hyuk un onayıyla basın toplantısı 2 saat sonra bighitin ana binasında konferans salonunda gerçekleştirecek. "
Hobi hyung un okuduğu metni aynı şekilde içimden okuduğumda neler oldğuna anlam veremedim. Ne yapmaya çalışıyordu. Açıklayacağı kişi kimdi. Neyin peşindeler hepsi kafamı kurcalıyordu.
Oda içerisinde dolaşan adımlarım hızla dışarı çıktığında kapı sesinden diğerlerinin de geldiğini biliyordum.
" Hyung nereye ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend | V | •Texting• ✔
Fanfiction[Tamamlandı ] Arkadaşımın arkadaşına aşık oldum. Şeker tadında* {Texting/ Düz yazı} BxG •Tüm hakları saklıdır • Yayımlanan ilk kitap ☆ Nora|2019 Bitiş : 231219