🎶 Bts - Mikrokosmos 🎶"Ciddi olamazsın "
Konuşmanın başından beridir şaşkınkık ifadesi yüzünden silinmemişti.
- Hiç olmadığım kadar.
" Bunlar resmen bizi oyuna getireceklerdi. O kadar üzüldük be hiç mi içleri acımadı. "
Şu tatlı hallerine gülmeden edemiyordum. Şaşkınken çok tatlıydı.
" Kesin o Jimin elmasından çıkmıştır bu fikir. Bak adım gibi eminim "
Ayaklarımı yere sürterek salıncağın sallanmasına sebep oldum.
" Ama ben bunu onlara yedirtmem. "
•○•○•
Taehyungie ♡ :
"Pratik odasına gel ."
Taehyung un attığı mesajla yaptığım işi bırakıp pratik odasına doğru yürümeye başladım.
Bugün beraber çekimimiz vardı fakat akşam üzerine doğru olacaktı. İşe başladığımdan beri günün konsepti için yapılan düzenle ilgileniyordum.
Odanın önüne geldiğimde rahatsız etmemek amaçlı kapıyı hafifçe tıklatıp içeriden duyduğum Gel sesiyle kapıyı yavaşca araladım.
Kafamı içeri uzattığımda üyelerin hepsi gelen kişiye yani bana bakıyordu.
" Noona gelsene "
Jungookun neşeli çıkan sesine karşı eliyle işaret ettiği yanına ilerledim.
Jungkook un bu oyunun içinde olmadığını biliyordum. Bizi daha önce öğrenmiş ve hep destek olmuştu. O gün Üyelerin verdiği tepkilerin yanında sadece susmuştu. Eğer orada bende sizin ilişkinizi desteklemiyorum deseydi beni inandıramazdı.
Sırasıyla Karşılıklı koltuklarda oturuyorlardı. Oturduğumda karşıma denk gelen Jimin gözlerimin içine bakmaktan başka birşey yapmıyordu.
Yaptığı şakaya pişman olmuş bi ifade vardı yüzünde. Ama aldanmayacaktım. Bunu yapamadna önce düşünmesi düşünmeleri gerekirdi.
" Byul "
Jimin in ise fısıltıya yakın çıkan sesine sadece göz devirip Jungkook la Taehyungun yanına yerleştim.
Hepsi neden gelediğimi merak ediyor gibi bakıyordu yüzüme. Ben de merak ediyordum.
" Hepinizi beraberliğimiz hakkında konuşmak için topladım. Geçen gün olanlardan sonra buna bi son vermek adına konuşmak ve bu işi bitirmek istiyorum. "
Sessizliğin hakim olduğu odada ilk konuşan Tae olmuştu. Diğerleri dikkatini Tae ye ve bana toplamış ne diyeceğimizi bekliyorlardı.
" Biz Byulla beraberiz. Bunu size söylemedik evet fakat söylemek için doğru zamanı bekliyorduk. Eğer ki aramızda olan ilişkiye karşıysanız buna saygı duyarım. Ailem buna karşı çıkacaksa yapacak başka birşey yok.
Ve Byulla ilişkimi gözden geçiririm. "Ciddi olamazdı değil mi ? Karşı çıktıkları için ayrılacak mı benden. Bu kadar mıydı yani ? Bana olan sevgisi bu kadar basit miydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend | V | •Texting• ✔
Fanfiction[Tamamlandı ] Arkadaşımın arkadaşına aşık oldum. Şeker tadında* {Texting/ Düz yazı} BxG •Tüm hakları saklıdır • Yayımlanan ilk kitap ☆ Nora|2019 Bitiş : 231219