41

2.9K 194 61
                                    

Beklettiğim için üzgünüm. :) beklentinizi karşılar mı bilemiyorum ama umarım beğenirsiniz :) oy ve yorum unutmayalım.

Profilimi takip etmeyi unutmayıın

Jungkook

- siz ciddi misiniz ? Gerçekten onların arkasında durmayıp beraberliklerine karşı mı çıkacaksınız ? .

Yoongi Hyung aniden kafama vurdu.

"Sen Mal mısın biz neden öyle birşey yapalım ? " dedi kafamın sızlamasının arasında.

- Ee yaptınız ama. O kadar şey söylediniz kıza.

" Biz onları beraberliklerini bizden dakladıkları için şaka yapmak için söyledik. "

Jin hyung sorularımı açığa kavuşturduğunda omuzlarımı silkdim.

- Şakanın boku çıktı yalnız.

" Doğru konuş velet dövmeyeyim seni. "

Bu sefer kafama vurmasına izin vermeden yanından uzaklaştım.

" Ağlıyordu. "

" Baya ağır konuştuk galiba "

" Kim akıl etti bu şaka işini ağzına çakacağım. "

Benim farkımda olmadan ayarladıkları için bilmiyordum ki zaten herkes Jimin hyung u işaret etti.

- Jimin hyungun konuştukları sırada yaptığı cins cins el hareketlerinden anlamalıydım birşeyler planladığınızı.

" Bu kadar üzüleceğini tahmin etmemiştim. " dedi. Jimin Hyung gözü dalmış oturduğu yerden kalkarak. Diğerleri de aynı şekilde kalkmış hep beraber aşağı indik.

Bu sefer gerçekten Şaka Dönüp dolaşıp.. neyse işte..

♡▪♡▪♡▪♡

Ertesi gün.

Son edit işlerimi de halledip sabahtan beri oturmaktan uyuşan bedenimi sandalyeden kaldırdım.

Artık ellerim ve gözlerim bilgisayar ekranına bakmaktan kendinden geçmiş fonksiyonlarını durdurmuştu.

Eve gidip bir an önce uyumak bedenimi ve gözlerimi dinlendirmek istiyordum.

Eşyalarımı askıdan alıp odadan çıktım. Boş koridorda - Ya da yorgunluktan kimseyi görmüyorum - ilerlediğim sıralarda karşıdan gelen Jin oppa ve Jimin i umursamayarak yanlarına ilerledim.

Dün fazla sert çıkışmışlardı. Bizim yanlış yaptığımız birşey yoktu. Sadece onlara söylemekte gecikmiştik o kadar. Bang pd yle bile konuşacaktık bu konuda. Ama dünkü tepkilerinden dolayı ona bile cesaret edemiyordum.

Taehyungla bile dünden beri hiçbirşekilde görüşmemiştim. Özlemiştim. Yüzünü görmek istiyordum ama yanlarına gidemezdim.

Onlar bize karşıyken gidemezdim.

" Byu-

- İyi geceler.

Jimin'in lafını kesip eğilerek selam verip yanlarından geçip çıkışa ilerledim.

Benim Tae'ye olan düşkünlüğümü belki de beraber olabileceğimizi bilmesine rağmen onlara katılmış destek içeren tek laf bile etmemişti.

Jimin in bana böyle tepki vereceğini düşünmezdim. Söylemedik diye trip atar sanarken karşılaştığım durum kırılmama sebep olmuştu.

Şirketten çıkmamla vücuduma yayılan esintili hava titrememe sebep olmuştu.

Friend | V | •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin