- Gülmeyi kesip Hazırlanmana bakar mısın arkadaşım.
Dişlerimin arasından fısıldadığımda gülmeye devam etmesi delirme sebebim olmuştu.
Jimin : Şimdi sen Koskoca Taehyunguna bağırdığını onun gözü önünde Herkül Byul tarafını mı gösterdiğini söylüyorsun.
- Dayak yemene az kaldı yalnız. Hem sen neden kuliste değilsin de burdasın.
Ayağa kalkıp ellerini üzerine sürterek sırıtmaya başladı.
Jimin : çünkü ultra hızlı ve ultra yakışıklın çoktan hazıır.
Gözlerimi devirip parmaklarımı hazırlayıp alnına fiske vurdum.
- kıçımın ultra yakışıklısı.
Acıdan ve dediklerimden suratı asılmıştı.
Jimin : hah.
Elimi çantama atıp ucunda b ve j harflerimin temsili işaretlerinin olduğu gümüş kolyeyi uzattım.
- bir daha çıkardığını görmeyeyim.
Usluca kafasını sallayıp elimden almıştı.
Ailemi kaybettikten sonra aile dostumuz olarak Park ailesi beni evlat edinmiş hem resmiyette hem de gönülde kardeş olmuştuk Jimin ile.
Lise zamanlarında parttime bi işte çalışıp kazandığım parayla ilk işim Ona bu kolyeyi yaptırmak olmuştu.
Jimin ise Adı tüm dünyaya duyurduğu ilk anda bana iki üçgenin birleşimi bi kolye yaptırmıştı.
Birbirimizi temsilen olan kolyelerimiz taktığımız ilk günden bize şanslar getirmişti.
Tae :Jimin ah !!
Duyduğumuz kalın tok sesle beraber bakışlarımız duvara yaslanmış kolları göğsünde bağlı şekilde bize bakan Tae ye dönmüştü.
Sağ elini kaldırıp arkasını işaret etti.
Tae : Sahneye az kaldı son ses denemelerine çağırıyorlar.
Jimin : Geliyorum.
Gözlerimi güzel gözlerinden alamazken Jimin zorla kendisine döndürmüş kollarını vücuduma sarmıştı.
Jimin : Şans dile.
Omzunu patpatlayarak cevap verdim.
- Tüm ödülleri o kısa koluna sığdır da gel.
Gözüm bizi izleyen Tae ye kaydığında gülümsediğini gördüm.
Dünyaları verebileceğim gülümsemesini.Jimin vücudumdan ayrıldığında Taeye karşı son hız atan kalbimi tutmuş eğilerek konuştum.
- Size de iyi şanslar.
Jimin : Size ? ne be.
Kolumu karnına geçirdiğimde iki büklüm olmuştu ve bu Tae yi daha daha güldürüp gözümü gönlümü açmıştı.
Jimin e acı çektirmeye devam etsen bana devamlı gülümser miydin Bay Kim gülüşüne dünyaları yakacağım Taehyung.
Arkalarına dönmüş ilerleyecekleri sırada son duyduğum cümleyle başta tebessüm etsemde sonra dan sinir olmadım değil.
Tae : TEŞEKKÜRLER KABA KIZ
--------------
Kolyesine Kavuşan Jimin sshi
Bu da Kaba kızı duyan Byul
Bölüm hakkında yorumları ve oyları unutmayalım :)))))
------------
Hala profilimi takip etmeyen sevgili okuyucularım. Siz anladınız meseleyi takip et butonu uzak değil. ;)Diğer kitaplarım :
- My Teacher | JJK
- Dark side | MYG
- Mr. Perverse | JJK
- Makaron | KSJ
Desteklerinizi beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend | V | •Texting• ✔
Fiksi Penggemar[Tamamlandı ] Arkadaşımın arkadaşına aşık oldum. Şeker tadında* {Texting/ Düz yazı} BxG •Tüm hakları saklıdır • Yayımlanan ilk kitap ☆ Nora|2019 Bitiş : 231219