37

3.2K 242 44
                                    

Bence Tae'nin ağzından gelen bu bölüm yorumu hakediyor :))

-Taehyung -

Yaptığımız pratiğin sonlarına yaklaşmış birkaç hareketi yenileyip pratiği bitirmiştik.Konser hazırlıklarının devam ettiği birkaç gündür olabildiğince yorulmuştuk.

Pratiğin sonunda birkaçımız yere birkaçımız da dinlenme odasına atmıştı kendini. Biraz dinlenmenin ardından gözlerim yavaşça kapanıyordu ki Seok Jin hyung seslendi.

" Taehyung ah telefonunu aldım benimki odamda kalmış "

- Hmm

Birkaç saniyenin geçmesiyle kafama yeni dank etmiş hızla yerimden kalkıp Seokjin hyung a doğru koştum.

- Hyung dur dur. Bekle açma.

Telefonu ani hareketle elinden alıp arkama sakladım. Jin hyung yaptığıma şaşırmıştı ki olduğu gibi irkilip arkaya savrularak kalçası üzerine düştü.

Diğerleri de Jin hyung gibi be olduğuna anlam verememişcesine bakıp kalmış Jin hyung düşünce dikkatlerini ona vermişlerdi.

Jin hyung hızla yerinden kalkıp kafamı koltuğunun altına sıkıştırdı.

" Yaa seni velet ne yaptığını sanıyosun sen. "

- Ya hyung bıraksana.

Saçımı çekiştirmeye başladığında acı çığılıkları atmaya başlamıştım bile.

- HYUNGG ACIYOR AMA.

" Sanki bir şey yaptık telefonuna ne bu hareketler. Ne saklıyosun sen bizden."

Bizi bilmiyorlardı ve şuan da Byul kabul etmeden öğrenmelerine izin veremezdim.

Elini arkaya atıp telefonumu almaya yeltendiğinde ben de zorla da olsa elimle engellemeye çalışıyor telefonu sımsıkı tutuyordum. Jimin , Jin hyung a yaklaştığında atak yaparak Jimin e tekme atıp Jin hyung un üzerine hatta ikimizin de üzerimize düşmesini sağladım. 

  Odadaki kahkahalar yükseldiği sıra uzun sürmeyip  açılan kapıyla gözler İçeriye kafasını uzatan tatlı sevgilime dönmüştü. Bizi gördüğünde surat ifadesi değişmişti. 

" Bur.. da neler oluyor ?" 

o an farkettim ki Jin hyung tüm bedeniyle vücudumu sarmış , bacağım Jimin'in bacak arasında Jimin'in eli Jin hyungun poposundaydı. 

Tamamen rezil durumdaydık.

Sevgilimin bu görüntüyü daha fazla görmesine izin vermeyerek ikisini de üzerimden atıp kenara çekildim. Byul bu halime alttan alttan gülüp göz kırptı. 

" Ben rahatsız ettiysem özür dilerim"

Kötü bakışlarımı alttan gülen suratına yollayıp çok uzak, çok da yakınına olmadan koltuğa oturdum.. 

" Yok yok rahatsız etmedin. Sen ne için gelmiştin ?"

" Ah şey Bang pd çekimleri yarına ertelendiğini haber vermemi istemişti de ondan gelmiştim. "

Üyelerle beraber aynı anda anladığımıza dair kafamızı salladığımızda Jin Hyung geniş omuzlarıyla kollarını sallaya sallaya Byul un yanına gidip kolunu omzuna atıp kafasını yüzüne eğdi. 

Hyungum da olsa sevgilimi kıskanmalıydım bence.

" Şu Tae veledi bizden bir şey saklıyor gibi Sen bir şeyler biliyor musun ? "

Byul köşeye sıkışmış gibi gerilmeye başlamıştı zannımca. Her an patlak verecek gibi dursa da kendini frenleyeceğini biliyordum. 

"be..en birşey bil.miyorum."

Bu sefer de Jimin Ayaklanıp kolunu Byulun diğer omzuna atıp aynı soruyu tekrarladı. 

" Hyung bence Byul biliyor bir şeyler"

" Bence de öyle"

Sıkıştırdıkça sıkıştırdılar. Uslanmazlar bunlar . Hayır sevgilimi ne sıkıştırıyosunuz bana sorsanıza. 

- Sev-  Kızı rahat bıraksanıza bir şey bildiği yok. Bir şey sakladığımda yok. 

Orta parmağım ve baş parmağımı birbirine kenetleyip söylediğim yalanın çıkmaması için dua etmeye başlamıştım bile.

- Tanrı affetsin.


- Tanrı affetsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

----

Bu sefer de Tae nin ağzından eğlenelim dedim. :))

OY & YORUM .

Ve Profili takip . Başka birşey istemiyorum .

 Ha bir de diğer kurgulara azıcık destek . 

Öpüldünüz . ♡

Sizi çok seviyorum.♡♡

Friend | V | •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin