Yb yazmakla olmuyor bebeklerim birazda yorum yapsanız hıh.-Ahh acıdı acıdı acıdı ya. Senin ne işin var orda.
Mızmızlanarak ayağımı tuttum. Tae nin son yazdığı mesaja fazla heyecan yapmış ayağımı masaya vurmuştum. Şuan da onun acısıyla cebelleşiyordum.
Ben... tatlı...tatlı.. ben ... tatlıyım...
Döner sandalyede bir yandan ayağımı tutmuş bir yandan da sevinç nidalarımı ortaya atıyordum.
- Resmen tatlısın yazmış. Bana . Bana ya . Bildiğin bana.
"Kim?"
Duyduğum sesle ödüm kopmuş ayağımı tekrar çarpmıştım.
- Sik..
"Oha kızım yaa sende ne küfürbaz çıktın."
Ayağımı ovuşturup sandalyeyi sabitleyerek durmasını sağladım.
- Burda acı çekiyorum. Ve bu senin yüzünden bence sus.
Sitem eden sesimle sağ elini dudaklarına getirip fermuar varcasına çizgi çekmişti. Kendi dilinde susuyorum demekti.
" Ee napıyon karşim "
Sırıtarak Masamın önündeki sandalyeye oturmuş ellerini iki yana açıp birini masaya birini de sandalyenin koluna dayamıştı. Sağ bacağını kırıp yarım şekilde sol bacağının üzerine attı. Yani klasik erkek oturuşuydu.
- hah Sen nerenin kekosusun ya şu hale bak. Elinde bi sigara eksik.
" Varsa alırım bi dal"
Masanın üzerindeki bibloyu korkutmak için havaya kaldırdığımda bacağını indirip ellerini de yüzüne savunma yapmıştı.
-Korkak köpek suratlı seni.
" Sensin köpek surat. Korkak falan değilim ben. Ayrıca sen de ani hareletler yapma. Olmaz böyle."
- kes de neden geldiğini söyle.
" Tatlısın "
Önümdeki dosyaları düzenleyip masanın sağ köşesine yerleştirdim.
- Hı
" bi tuhafsın ama tatlısın"
Son anda düşen jetonumla düzelttiğim doyalardan en üsttekini hızla fırlattım.
- Döverim çocuk seni. Ne dalga geçiyosun.
Kafasına çarpan dosyadan elleriyle kurtulmuş yere düşürmüştü.
" Komik amaa "
Gülmeye devam ettiğinde Bu sefer diğerini elime alıp atmadan kafasına vurmaya başladım.
- Hem . Sen . Nerden. Biliyorsun. Bunları.
Her kelimemde vurmaya devam ediyordum.
" Kızım.. bi..d.ur da .söyl.iyim.
Durduğumda kot ceketinin uçlarınından düzeltmiş saçlarını şekillendirmişti.
" Taehyung yanımızdayken birşeyler mırıldanarak kendini yerlere attığından merak edip sorduğumuzda sana söylememek şartıyla anlattı. Tatlısın mesajını içinden geçirmiş tabi yazdığının farkında değil. Gönderdiğini görünce de utancından yerlere atmış kendini."
Dosyayı elimle kavrayıp tekrar kafasına vurduğumda mızmızlandı.
" Bu sefer ne ya..pt.ım y..a "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend | V | •Texting• ✔
Fanfiction[Tamamlandı ] Arkadaşımın arkadaşına aşık oldum. Şeker tadında* {Texting/ Düz yazı} BxG •Tüm hakları saklıdır • Yayımlanan ilk kitap ☆ Nora|2019 Bitiş : 231219