23

5.1K 331 77
                                    


" Byul ah  geç kalacaksın acele et. "

- Geliyorum Soo teyze.

Üzerimi son kez kontrol edip çıktığımda Soo teyze elinde montum ve telefonumla kapıda bekliyordu.

" İyi şanslar kızım "

Yanağıma kondurduğu öpücüyle gülümsemiştim. Beni Kızı gibi görmesi şu hayatta minnettar olduğum en önemli şeylerden di.

- Teşekkür ederim Soo teyze.

Evden aceleyle çıktığım da koşarak durağa ulaşmış gelen otobüse binmiştim.

---

Kısa geçen otobüs yolculuğum ardından şirketinin önünde bulmuştum kendimi.

Daha önce Jimin için geldiğim şirkete şimdi iş görüşmesine gelmem içimi kıpır kıpır yapıyordu.

Kapısındaki görevlilere daha önce verilen giriş kartını gösterip içeri girdim.

Danışmadan Bang Shi Hyuk un odasını öğrenip yukarı çıktığımda kapıyı tıklattım.

----

Bang Pd ile olan görüşmemin ardından odadan büyük bi neşeyle çıkmış ellerimi birbirine kavuşturarak yerimde zıplamıştım.

Sonunda istediğim mesleği elde edebilmenin sevincini yaşamış olmak iyi hissettiriyordu.

Çantama attığım telefonumu çıkardım. Jimin i aramaya başladığımda iki çalıltan sonra açmıştı.

- Jimin aaaaahhh şirketteyiiim nerdesiin ?

" Ah şey Jimin tuvalete gitti."

- Taehyung sshi.

" Evet benim "

- Peki şey nerdesiniz diye soracaktım da.

" Prova odasındayız neden sordun?"

- Geliyorum.

Yüzüne kapatmak gibi olsa da yanlarına gittiğimde neden aniden kapattığımı açıklayabilirdim.

Şuan ki tek düşüncem prova odasını nasıl bulacağımdı ki onu da bulmuş oldum.

Kapıyı iki üç kez tıklatmamdan çok geçmeden gelmsesini duymuş ve kapıyı açmıştım.

Çekingen adımlarla içeri girdiğimde üyelerin şaşkın halleri yüzlerine doğmuş bakakalmışlardı.

- Se..lam

Birkaç dakikanın ardıdan transtan çıkmış Jimin üzerime atlamıştı.

- Ya.. ya ..du.r ..jimiin.

Sonunda üzerinden ittirdiğimde nefes nefese kalmış soluklanıyordu.

" Senin ne işin var burda."

" Olum Az kibar ol karşındaki kız. "

Namjoon Hyungun  uyarısını takmadan kolunu omzuma atmış saçlarımla oynamaya başlamıştı.

" Noona sen şirkete nasıl girdin ?"

Bilmiş tavrımı yüzüme yerleştirip elimi belime attım.

- Sen Noona nı ne sandın dişlek

Sözlerim üzeirne Jungkook un suratı buruşurken üyeler kahkabalara boğulmuş vaziyette tepiniyorlardı.

" Aslında haklı nasıl girebildin "

Hoseok hyunga döndüğümde Jimini omzundan atmıştım.

- İş için.

" İş ?"

- Karşınızda Resmi Fansiteniz bulunuyor. Aslında Tae nim fansitesiydim fakat Bang Pd çektiklerimin orjinalliğinin hoşuna gittiğini ve hepinizi çekemi istediğini söyledi.

Hepsinin gözleri ve ağızları şaşkınlık açılmıştı.

" Sen..en ciddi misin "

- Ciddiyim Mochişim.

" Sonunda beee sonunda."

Diğerleri de kendilerine gelmiş tebrik etmeye başlamışlardı.

Onları bu şekilde görmek içimi ısıtmıştı. İlk doğum günüme geldiklerinde de beni yadırgamamış hatta sanki ben yokmuşum gibi çılgınlar gibi eğlenmişlerdi.

Şimdide bu halleri yabancı gelmemiş aksine beni de içlerine çekmişlerdi.

Tek takıntım Tae nin asık suratı olmuştu. Ne olduğunu anlamasam da bi ara sormayı aklıma yazdım.

"Tebrik ederim noona artık kaslarımı bol bol çekersin."

- Ben senin kaslarını değilde dişlerini çekerim. Zira kasların değil dişlerin daha dikkat çekici.

" Sen niye benle uğraşıyosun hep ya?"

- Sen noona gel benle uğraş diyosun ben de uğraşıyorum naparsın.

"Hıh"

Artık gitmem gerektiğini farkettiğimde üyelerle tek tek sarılmaya başlamıştım.

Sıra Tae ye geldiğinde gönülsüzce sarılmış kulağıma fısıldamıştı.

" Özel olarak beni çekmeni daha çok isterdim"


----------

Azıcık Tae siz oldu farkındayım.

Friend | V | •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin