Final pt.2

2K 129 96
                                    

Son kez bolca Oy ve Yorum ♡

-Taehyung


" Hyung bak bunu bu şekilde yaparsan kulenin düşmesini engelleyebilirsin "

" Şu küçüğe bak sen akıl da veriyor "

Jungkook Elindeki legoyu Eun Woo nun tarif ettiği şekilde yaptıkları kulenin alt kısmındaki bölmeye yerleştirip kulenin temellerini sağlamlaştırdı.

" Hyung küçük diyosun da ben 10 yaşındayım sence de büyümedim mi artık ? "

Bardaklara doldurduğum kahve ve Eun Woo için koyduğum meyve suyunu alıp diğerlerinin de Eun Woo için yastıklardan yaptığı küçük oyun alanına ilerledim.

Bu sabah Teyzemin daha doğrusu Eun Woo nun beni özlediğini söyleyip büyük ısrarlar sonucu beni aramasıyla Teyem Eun Woo yu kısa bir süreliğine bize bırakmış kendisi işlerini halletmek için dışarı çıkmıştı. Bugün sabahan sadece kayıt yapmış geri saatlerde boşluğumuz olmasından Eun Woo nun gelmesinde sakınca bulmamış aksine sayesinde diğerleriyle oldukça eğleniyorduk.

" Bak sen şu küçüğe . Büyümüşmüş. Sen daha minnacıksın "

Yoongi hyung aramızda Eun Woo yu en çok gıcık eden aynı zamanda da Eun Woo nun Çok sevdiği kişidir. Ne kadar gıcık olsa da Yoongi hyungla oynamayı bizden daha daha çok seviyordu.

" Hyung sen de minnacıksın. İnan bunu ben değik fanların söylüyor. Hatta şey diyorlar minnak pisicik "

Eun Woo yuvarlanarak kahkaha atmaya başlafığında diğerleri de ona katılmıl Yoongi hyung un ise gülen yüzü düşmüştü. Eun woo bu sefer sıkı atak yapmıştı.

Söyledikleri yalan değildi. Armylerin çoğu Yoongi Hyung a pisicik , kedicik miyav gibi kelimeleri çok kullanıyordu.

" Gel buraya velet pisicik sensin."

Yoongi hyung ayaklandığında Eun Woo yuvarlanmayı bırakıp pratik odasında koşmaya başladı. Eun Woo vurada olmaktan oldukça mutluydu.

" Hyuung Eun woo haklı sen lil meowsun. Bunu inkar edemezsin "

Yoongi hyung koşmayı hiç sevmezdi ki bu şuan yaptığı hızlı yürümek onun için koşmaktı. Eun woo bunu fırsat bilip ondan kaçmayı beceriyordu fakat Jungkook açtığı ağzıyla Yoongi hyungun gazabına uğramıştı.

" Yoongi Hyungun elinin ağır olduğunu daha önce söylemiş miydin ? "

Jungkook , Yoongi hyungun vurduğu yerleri ovalayarak mırıldanmaya başladığında Hoseok hyung da bugün tamamlayamadığı pratiği çalışmak için odanın ilerisindeki aynanın önüne geçip hareketleri çalışmaya başladı. Bugün ses kaydımız olduğundan dans pratiği yapamamıştık ve 2 gün sonra MMA performansımız vardı. Bu sefer akıllarda yer edinecek sahneyle performans sergileyecektik. Ben bile bu performansta oldukça heyecanlıydım.

Bu yoğun çalışma arasında Byulla bile sadece öğlen aralarında görüşüyor geri kalan saaatlerde ise sadece mesajla haberleşiyorduk. Beraber geçirdiğimiz tatilden sonra birbirimizi daha da özler olmuştuk. 1 ay beraberdik ve şimdi ara ara görüşünce onu sık sık özlüyordum. Tatilimiz eğlenceli geçmişti. 15 gün herkes kendi aleminde takılmış , ülke ülke gezmiş balığa falan gitmişti. Geri kalan 15 günde ise Byul da dahil hep beraber Jungkook ların yazlığına gitmiş Bolca eğlenmiştik. Su savaşı bile yapmıştık.

Tatilde sonra yoğun çalışmalara hemen alışamamıştım. Vücudum dinlemeye alışmış dans pratiğinde hareket etmeye üşeniyordum. Sadece ben değil üyelerde öyleydi. Mesela Seon Duk hyung Jin Hyungu pratiklere ikna etmek için bilgisayarını elinden almakla , Namjoon hyung u odasındaki figürleri yok etmekle tehdit ediyordu. Beni de Byulla bir daha görüşmemekle tehdit edip zar zor pratik yaptırıyordu. Mümküğn müydü böyle birşey nasıl olurda beni Byulla tehdit ederdi ki , üstüne üstlük Byul da Seon Duk hyungla bir olup çalışmam için bana karşı geliyordu.

Friend | V | •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin