36

3.4K 231 63
                                    

Hadi beni Yorumlayın istiyorum :) 

" Benimle olmanı istiyorum "

Taehyung :

Biz şimdi sevgili miyiz?

İkimiz ?

Sen ve ben ?

Sevgili.

Byul :

Galiba .

Öyle gibiyiz. 

Olabiliriz de . 

Bence öyle .

Cidden Öyle miyiz ?

Taehyung :

Galiba mı ?

Öyle miyiz mi ?

Olabiliriz de mi ?

Byul :

Evet .

Evet .

Evet .

Taehyung :

Tabi ki öyleyiz. 

Olduk bile. 

Ve 

Tanrım Bu çok güzel .

Byul :

Ne ?

Ne Çok Güzel ?

Taehyung :

Byul'un Sevgilisi olmak .

Byul :

Şöyle aniden söylemesen Utandım bak şimdi .

Taehyung :

Benden mi utandın .

Ayıp ama insan sevgilisinden utanır mı ?

Byul :

İnsanın sevgilisi sen olunca utanıyor maalesef.

"Ya siz çok vıcıksınız ama ya "

Telefonuma kafasını uzatmış mesajlara bakan  Jungkook a ters bakışlarımı yolladım saniyesinde. 

Arkamı dönüp telefonu elimle saklayarak arka cebime yerleştirdim. 

- Sa na ne.. Hem senin ne işin var burda. Ve . Bizi nerden biliyorsun.

Kollarını göğsünde birleştirip kalçasını arkasındaki masaya dayadı.

" birincisi öğle arası . ikincisi az önce öğrendim. Siz haa neler öğreniyoruz haberimiz yok. Ne zamandan beri. ?

Elimle daha fazla konuşmaması ve kimse duymaması için elimle kapatıp sandalyeye oturttum. Omuzlarından tutup tehdit edercesine hallere büründüm.

- Eğer birine söylersen önce o dişlerini döker sonra da kulaklarını yerinden kopartıp gözlerini oyup Bang pd nimin eline veririm al idolünün cezası diye.

" Oha Noona oha . Sen nasıl bi canisin ya. Nerden buluyosun bu psikopatça fikirleri. Bunlar için çok mu düşünüyosun ? "

- Aslında düşünmüyorum aniden gel- Ne diyorum ben ya döveceğim çocuk seni şimdi. Sinirden cümlelerim devrik oldu. 

Kulağını tuttuğumda sızlanmaya başlamıştı ki öksürük sesiyle tekrar bıraktım. 

" Byul"

- Taehyung .

" Hyung , Noona"

" Ya noluyor burda " 

Hepimi birbirimizde gözlerimizi gezdiriyorduk. Saçma bir sessizlik oluştu aramızda.

" Hyung , Noona beni tehd-

Ellerimi önce arkamda bağlayıp sonradan çaktırmadan Jungkook u arkasından cimdikleyip uyardım. Taze sevgilimin benim hakkımda böyle şeyleri öğrenmesi iyi olmayabilirdi. 

- Bizi öğrendi. 

Taehyung , Jungkook u susturup konuşmamla şaşırmış gözlerini açmıştı. 

(Kullanmasam olmazdı )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kullanmasam olmazdı )

" Ne ! hangi ara ?"

- Küçük Beyimiz az önce mesajlaşmamızı okudu gizliden.

Kötü bakışlar attığım beden ufaktan ufaktan sıyrılıp odadan çıkmış Taze sevgilimle beni yalnız bırakmıştı. 

" İlk günden pot kırdık desene" 

Kafamla onayladığımda elini uzatmış bekliyordu.  Yavaşca elini tuttacağım sıra içeri giren Hoseok oppa tüm atmosferimizi bozmuştu. Hayır bugün neden herkes buraya geliyor. Normalde olsa benim burada olduğumu bile hatırlamazlar. 

- Birşey mi oldu Oppa ?

Gülümseyen yüzüyle Odamın ortasına yerleştirilmiş koltuğa oturup ayaklarını masaya uzattı. 

" Canım sıkıldı da öyle senin yanına geleyim de az dedikodu yapalım demiştim de Tae nin ne işi varmış burda ?"

- Ha o mu onun ..

Çaktırmadan ne işin vardı işaretleşmesine geçmiştim. Beni görmeyen gözleri düşünceyle Hoseok oppaya dalmıştı. Bi el atsa şu konuşmaya bir şey olmayacak da dalmış gitmiş kendinden haberi yok.

- o da aynı şekilde canı sıkılmış beraber yemek mi yesek diye sormaya gelmiş.

Hızla konuşup sonunda nefessiz kalmıştım. Ayaküstü neler diyordum hiçbir fikrim yoktu. Tae sonunda daldığı yerden çıkmış ne dedin diye soruyordu fısıltıdan. Hoseok oppa hızla yerinden kalkıp yanıma gelip kolumdan tutarak sürüklemiş ardından da Tae nin omzuna eline attı.

" Tam zamanında gelmişim o zaman . Hadi beraber yiyelim."

""""""

Oy & Yorum :)

Ee profilimi de takip ediverin artık . 

Kavuşturduk artık bundan sonrası neler gelecek :)) 

Friend | V | •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin