27

4.3K 266 293
                                    


Lütfen yorum yapın lütfen lütfen ♡

----♡----

- Son 3 poz alacağım sadece 3. Yoruldum artık.

Yanımda mızmızlanan Jimini kollarından Beyaz kısma doğru yalvararak itekledim.

" Ama çok sıkıcı Byul ah. Hiç poz vermek istemiyorum. Beni biraz eğlendirmelisin"

Elimde tuttuğum kamerayı masanın üzerine koyup cevap verdim.

- İnsanların içinde dayak yemek istemiyorsan kes sesini de ver şu pozu.

Olabildiğim en nazik şekilde uyardığımda gözlerim yanımdaki sandalyede oturan Tae ve Jungkook a kaymıştı.

Çocuğun gözünde küfürbaz gibi biri olarak göründüğüm için biraz kendimi düzeltmem gerekti.

Jungkookla gözgöze geldiğimizde ne yapmaya anlamış kıkırdamaya başlamıştı.

Yanıma gelen Makyöze Tae yi hazırlamasını söyleyip kamerayı alarak son 3 pozu da çektim.

Jiminle işim bitmiş sıra Taehyungtaydı. Eğer yaşamayı beceririsem o pozları çekecektim.

Makyöz Taeyle işini bitrdiğinde elimle geçemesi gereken beyaz yeri gösterdim.

- Elini biraz daha yanağının ön kısmına getirir misin ?

Dediğimi yaptığında arkada Jiminin Jungkook a yakınmasını işittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dediğimi yaptığında arkada Jiminin Jungkook a yakınmasını işittim.

"O pozu gösterirken beni neredeyse dövecekti ama Tae ye nasıl davrandığına bak."

" Kıskanma Jiminshhi kısmanma "

"Ne kısmancem be dişlek sadece benim sevinli küçüğüm insanına göre davranmayı yanlış öğrenmesin istiyorum"

Kafamı hafif arkaya yatırdım.

- Gözlerim yaşardı Mochi. Beni böyle eğitirken ki halin çok duygusal. Kıs kan ma man en çok güzel olan şey."

Lafa daldığımda Jungkook neredeyse kahkaha atmış Jimin ise kafamı ileriye doğru ittirmişti.

" Sen işine bak "

Tekrar Tae ye döndüğümde üzerindeki kıyafeti değişmiş kreme yakın bir renkte salaş pantolon üzerine de beyaz gömlek giyip yeşil süveter geçirmişti.

Sağ elini cebine sokup sol eliyle gömleğinin yakasını tutarak poz vermişti.

Deklanşöre elim gitmiyordu. Bu güzelliği çekmek hiç kolay değildi. Yıllarca konserlerde en yakından her karesini özenle çeksem de burası kalabalık bir konser alanı değil , ikimizin yakından muhattap olduğu bi alandı.

İşim gittikçe zorlaşıyordu. Her an güzelliğinden , Kameraya -bir nevi bana - bakan gözlerinden eriyip gidecektim.

Taehyung sen bir faciasın. Amacın beni şuracıkta öldürmek değil mi ?

"Evet "

Kafamı kameradan kaldırmış gözlerine bakıyordum.

- Huh ? Ne ?

Dudaklarını büzerek omuzlarını silkeledi.

"Bilmem. Öyle kendi kendine mırıldanıyordun ben de bi an cevap verdim."

Verdiği cevabın düşüncelerime uymasına susup kalıyordum şuan.

Kameraya odaklanıp yeni poz için hazırlandım.

- Şimdi Muma İçini aşkla yakan ateşmişcesine bakmaya çalış.

Oturduğu yerde biraz uzanmış Muma yaklaşıp tarifim üzere pozu vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oturduğu yerde biraz uzanmış Muma yaklaşıp tarifim üzere pozu vermişti. Bütün pozları tek seferde halletmemiz onun profesyonel olduğu gerçeğini öne sürüryordu. Jimin gibi çakma model havası salmıyordu etrafa.

Jimin demişken bakışlarım oturdukları yere kaydığında ellerind ebirer atıştırmalıkla bizi izliyorlardı.

Bizi dediysem yani biz diye birşey yok da işte ya beni ya da Tae yi izliyorlardı.

Kafamı tekrar çevirdiğimde
Üzerinde gördüğüm yamuklukla asistana gerek kalmadan düzeltmekmiçin yanına yaklaştım.

Giydiği kıyafetten görünen köprücük kemiğinin biraz daha düzgün görünmesi için üzerindekini düzeltmeye boynuna yaklaştığımda içimden 10 a kadar sayıyordum.

Olası durumda ölme riskimin azalması için.

Rahatlatan mükemmel kokusunu içime çektiğimde Nefesim boynunu huylandırmış olacak ki kafasını benden tarafa çevirip bakışmamızı sağladı.

Aramızda milimler vardı ve bu oldukça tehlikeli bir durumdu.

Gözlerimin içine içine bakıyor nefesini yüzümde hissettiriyordu. Bakışları boş değildi. Güzel bakıyordu. Güzellikle bakıyordu. Birşeyler ifade etmek istercesine bakıyordu.

 Birşeyler ifade etmek istercesine bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- Biraz mola versek iyi olur.

----☆----☆-----

Oy & Yorum Please ♡

Seviyorum sizi.

Friend | V | •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin