Hejo kochani czytelnicy.
Troszkę myślałam nad wszystkim.(Nie to nie tak, że ileś osób CHCE bym to zrobiła)
Otóż myślałam by zrobić te książkę. Jednak nadal mam niepewność czy przyjmie się dobrze. Niewiele osób czyta obdarzonych. Nie wiem czy to nie tak coś z tym jest, że się nie podoba albo coś innego, czy może nie chcecie bym pisała czegoś innego niż nawiązania do CP.
Pocieszę was planuje napisać o Hoodiem takie coś fajne. Okładka póki co zapowiada się tak. Sama treść jeszcze w trakcie pisania ale liczę, że się spodoba ^^
Proszę nie kopiować ani nic. Ta historia będzie wydana niedługo się tu pojawi nawet.
A co do tej jakże cudownej serii MOJA PRAWDZIWA HISTORIA. Jak mówiłam myślałam i nadal myślę czy sens to robić. Pytałam nawet z wiadomości z profilu co idą ale nimt nie odpowiada prawie że. Ludzie z discorda którzy dołączyli również nie każdy się wypowiada. Ale mimo to znajdzie się pare osób, które chciałyby to zobaczyć.
Mimo to liczy się podobno zdanie autora. Bo opowiadań nie pisze się od tak jak pstrykniesz palcami. Wiem po tych prawie 5 latach siedzenia z wami tu, że nie zawsze jest łatwo. Więc uświadomcie sobie lub zastanówicie się, że pisać szybko historie bywa bez sensu im szybciej dajesz rozdziały, tym bliżej końca jesteś.
Wiem, że kiedyś może mnie tu zabraknąć i nie każdy będzie płakać, że o ta fajna devi odchodzi i nie wróci. Czy coś takiego.
Ale wracając do głównego wątku.
Chciałabym abyście podali mi ważny powód bym napisała to (zdj niżej) i powód dla którego warto bym pisała dalej dla was. Bo po to jestem. Pisanie to nie tylko pasja bo można to robić też dla kogoś komu sprawisz przyjemność.
Poczatkowo miałam cel byc sławna (jak każdy) ale z czasem uświadomiłam sobie, że lubicie mnie za to jak fajnie pisze (tak mi sie wydaje?).Piszcie komentarze i bądźcie aktywni na wattpadzie pod rozdziałami z "Obdarzeni przetrwają tylko najsilniejsi" i innych historii. Zapraszam też na historyjke o L.J pt. "Mój przyjaciel z pudełka" to jest na koncie mojego kolegi ale pisałam sama osobiście wszystko.
Zapraszam na mojego discorda link poniżej. Oraz konto na instagramie (devidianne) gdzie niedługo uzupełnie profil w kilkanaście rysunków.
https://discord.gg/EpVnq3Q
CZYTASZ
Moja prawdziwa historia 5 Zagłada [Zakończona Seria]
FanfictionOstatnia książka z serii "Moja prawdziwa historia" Dziekuję bardzo hysiaoqk za wykonanie okładki ^^ Info dla czytających Jeśli nie znasz poprzednich części możesz nie zrozumieć kim są bohaterowie. Dla tych co na bierząco czytali życzę wam jedynie m...