1. Új lakó

3.4K 108 62
                                    




Levi szemszög

Levi Ackerman vagyok egy 19 éves egyetemista és... meleg . Tudom tudom ez így egy kicsit fura de ez van ... Most éppen élem kis szingli életem nem is vágyom kapcsolatra. Vagy talán mégis... Magam sem tudom mi van velem kicsit furcsa vagyok.

Semmi kedvem bemenni az egyetemre inkább itthon maradok hátha itt történik valami érdekes is ... Történt is lett egy új lakótársam. Egy jól öltözött ápolt srácnak tűnt ahogy hátra tűrte barna tincseit és a szemembe nézett azokkal a gyönyörű türkiz kék szemekkel azonnal megbabonázott a tekintete.

-Jó napot ön Mr.Ackerman? - kérdezte -Örvendek a találkozásnak Eren Jeager vagyok

-Jó napot Jeager - köszöntem rá

Szóval német ... Akkor ezért van ilyen szép haja és szeme... a kis szerencsés.

-Mától én leszek a szobatársa szóval hívjon csak Levinek.

-Engem hívjon nyugodtan csak simán Erennek ...igen az Eren megteszi - amikor ezt kimondta elkezdte a földet pásztázni.

-Na mi van veled gyere beljebb - mondtam

-Örömmel - mosolygott rám

Levette a fekete cipőjét ami mintha csak tegnap lett volna fényeztetve úgy csillogott. Majd kabátját is. Meglepően néztem mennyire izmos. Bekísértem a nappaliba amit tegnap takarítottam ki így szerencsére tisztaság uralkodott. Lehuppantunk a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t.

-Van valami amit megszeretnél nézni Eren?

-Hmm a Vampire Knight-ot már rég láttam -mondta elgondolkodva - de az elég csajos legyen inkább az Owari no Seraph (mind a 2 vámpíros anime ha valaki nem tudná)

-Oké ! Legyen az Owari no Seraph - feleltem

Elindítottam a sorozatot miközben "néztük" én igazából nem is nagyon néztem mert már sokszor láttam, inkább Eren gyönyörű szemeit és arcát bámultam.

-Öhmm Levi vége a résznek. - szólt közbe

-Ja ...máris indítom a következőt - néztem le szomorúan

-Mi a baj ?

-Semmi

-Tuti, hogy nincs semmi ?

-Tuti - sóhajtottam egyet - Eren mennyi idős vagy ?

-15 te ?

-Fiatal vagy még ... - azt hittem elsírom magam amikor meghallottam hisz 4 év van köztünk és nem is úgy néz ki mint aki meleg lenne - 19 vagyok.

-Akkor te már egyetemre jársz igaz ?

-Igen

Kicsordult egy könnycsepp amit ő törölt le.

-Ne sírj, engem  nem érdekel a korkülönbség - mondta nyugtatóan

Ebben a pillanatban Eren szájon csókolt baromi boldog voltam ... És nagyon is jól csókol istenem de hiányzott ez már. Ekkor megláttam a fogát.

-Eren a te fogaddal mi van?

-Semmi semmi... nem lényeg. Az orvos egy kicsit rosszul fúrta ki.

Mintha valamit titkolna előlem nem tudom mi lehet az de biztos, hogy semmi jó nem sülhet ki belőle. Na mindegy felejtsük el.

-Megmutatom a szobád. Kövess.

-Megyek - ekkor egy nagy mosoly lett a száján

-Ez lesz a szobád majd hozok bele több bútort

(Igazi paint tudással rendelkezem nem éri beszólni ja és ne kérdezzétek miért citromsárga az ajtó)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Igazi paint tudással rendelkezem nem éri beszólni ja és ne kérdezzétek miért citromsárga az ajtó)

-Tökéletes. Mint amilyen te is vagy

Elpirultam pedig nem szokásom az ilyen érzelgősség. Én egy rideg és komor ember vagyok általában.

-Hagylak lefürödni. A fürdőszoba jobbra az első ajtó. Vidd be a pizsamádat is.

Eren kijött a fürdőszobából egy szál boxerben. Most már tényleg megbizonyosodtam róla, hogy nagyon erős ember simán még engem is eltudna verni hisz majdnem 20 centivel magasabb nálam.

-Eren nem veszel fel semmit sem felülre?

-Talán zavarba ejtő? - kuncogott

-Őszintén...Kicsit...

-Olyan melegem van bocsi ha ez zavarba ejt de ha felvennék egy pólót megsülnék.

Én csak néztem a kockás felsőtestét. Igazából arra gondoltam, hogy vajon mi lesz velünk hogyha valaki megtudja, hogy egy ilyen srác a szobatársam? Mindenki ki fog borulni...

-Én is elmegyek fürdeni várj meg itt, 10 perc.

-Okés

Elmentem fürdeni mivel egész nap otthon voltam és a TV-t bámultam, eléggé bebüdösödtem szóval jól esett ez a fürdés. Fürdés után felvettem egy alsógatyát meg egy pólót.

-Kész vagyok - mondtam - Mit kérsz vacsorára ?

-Húst csak húst eszem - hangsúlyozta ki a "hús" szót kicsit furán

-Oké szóval húst. Milyen köretetet kérsz hozzá?

-Nem kérek köretet

-Biztos?

-Aha

Grillezett csirkét csináltam, én magamnak raktam hozzá köretet (rizst) ő viszont csak húst evett köret nélkül pont ahogy mondta. Tényleg érdekes egy kölyök.

És itt lennék ezzel a kicsit "különlegesebb" sztorimmal ha tudni akartok többet akkor jövőhéten hozom a kövi részeket! Nem leszek itthon egy ideig. Gomen ne! Ha lesz benne 18+-os rész azt jelölöm. Egyenlőre nem tudom mire lehet számítani majd még eldöntöm.

Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora