17. Örökké Veled 18+ - Vége - +1K

1.3K 52 19
                                    

A rész 18+-t tartalmaz

Levi szemszög

Lassan túl léptem azon, hogy nem rég még megtámadtak minket. 2 dolog foglalkoztatott. Miért vagyok pont én a Tűz Omega? Egyáltalán akkor én most mi vagyok? Ezekre a kérdésekre nem tudtam a választ de baromira érdekelt. Miután vége lett a tárgyalásnak mindenkit átnéztek az emberek, hogy ne legyen még egy ilyen merénylet. Szerencsére nem nagyon voltak ilyen össze esküvések a Blue Skyon kívűl. Miután befejeződtek az átnézések Arminék azonnal odarohantak hozzánk és megkérdezték, hogy mi történt.

-Mi a fene volt veletek? Nem rég tudtam meg, hogy majdnem meghaltatok! - szólalt meg aggódóan Mikasa.

-Semmi nem volt csak meghívtak egy bulira ahol merényletetet terveztek de elintéztük könnyű szerrel őket. - mondta Eren egy hatalmas mosollyal az arcán. - Ja és Levi a Tűz elementál Omega.

-MIIII? - kérdezték egyszerre. - Az lehetetlen. Biztos, hogy hazudsz Eren! Hogy pont ő legyen a nagy és legerősebb... - mondta Armin és a végét már annyira érthetetlenül motyogta, hogy nem értettem.

-Hogy mi vagyok? - kérdem.

-Nem tudod? - kérdi Mikasa.

-Mit is?

-Az elementál Omegák a legerősebb vámpírok akiktől mindenki fél és mélyen tisztelik őket. Egy csomó szentély van nekik építve de a vámpírok közül mindenki úgy tudja, hogy már rég meghalt mindenki... vagyis elvileg a Tűz soha nem is élt...

-Mostmár tényleg semmit sem értek. - mondtam.

-Ha az elemetálok egymásra találnak, ami jelen pillanatban lehetetlen, hisz mindegyik hallott akkor egy olyan erőre tehetnek szert ami képes lenne elpusztítani egész Kohotét. Ez az erő miatt levadászták őket de a Tűzről az keringett, hogy még csak nem is élt vagyis a 3 elemetál teljesen feleslegesen halt meg. Mindenki tudja, hogy hívják az elemetálokat. Szél: Furlan Church, Víz: Isabel Magnolia és a Kő: Erwin Smith. Mint mondtam mindenki úgy tudja, hogy a Tűz nem létezik. Az elemetálokat ne úgy képzeld el, hogy véletlenszerűen választják ki őket. A világunkban van egy olyan erő amit Sultodnak hívnak. A Sultod választja ki az elementálokat. A Tüzet nem választotta még ki és szerintem most végre erre is sor került és így lettél te a tűz elementál. - mondta Mikasa, és alig bírtam felfogni a szavait.

Megannyi gondolat keringett bennem. Elementálok? Sultod? Különleges? Legerősebb? Nem nagyon tudom felfogni, ez milyen babona itt, de az biztos, hogy mindenki hisz benne. Akkor most mi van? Majd megtudom...

Arminék még maradtak egy kicsit beszélgetni, majd elhagyták a helyet. Gondolataimba mélyedtem amit Eren puha ajkai zavartak meg. Lassan mozgatta ajkait az enyéimen és megnyalta azt bejutást kérve. Szinte habozás nélkül azonnal beeresztettem és nyelveink összetalálkoztak. Átöleltem a nyakát ő felállt és megfogta a fenekem amire csak felugrottam és megtartott. Lábaim átkulcsoltam háta mögött és így vitt be a szobába.

18+

Ledobott az ágyra és felém tornyosult. Egy pillanatra megszakította a csókot és levette a saját pólóját, majd az enyémet is. A kockás felsőtestével szemeztem, de nem sokáig tudtam benne gyönyörködni, mert újra ajkaimra tapadt. Mint mindig, most is viszonoztam a csókot. Lassan lejjebb haladt és elkezdte a nyakamat végignyalni, majd 1-2 helyen kiszívni azt. Egy kis sóhaj hagyta el a számat. Átkaroltam a hátát és felhajoltam, hogy én is kiszívhassam a nyakát. Viszont volt bennem egy furcsa érzés. Mintha abban a pillanatban amikor elkezdtem volna, megpecsételődött a sorsom. Innentől kezdve örökké vele kell majd lennem.

Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora