9. My Savior

841 55 8
                                    

Levi szemszög

Egy férfi mozgását lehetett hallani. Nem csak ahogy sétált. Azokat is lehetett hallani akik sikítozva futottak előle. Ki lehet az? Nem tudom. Úgy érzem mindjárt elájultok. Ez történt.

Eren szemszög

-Te meg mi a fenét csinálsz vele? Most azonnal engedd el te szemét! - üvöltöztem a dühtől

-Ohh akkor igazam volt. Tényleg a te jeled van rajta! Na figyelj Eren most eltűnsz akkor talán nem fogom bántani. Épp tüzel és tudod nagyon megkívántam tehát örülnék ha magunkra hagynál. Nem szeretném ahogy azt látod, hogy éppen mit csinálok a kis vámpíroddal.

Közelebb léptem hozzá és fogaimat belemélyesztettem a nyakába és elkezdtem szívni. Szinte azonnal összeesett.

-Hogy vagy képes más vámpír vérét meginni?

-Hát az titok. Tehát vagy tartod a szád vagy megöllek itt helyben. Ja és nem fogok oda visszamenni!

-Biztos? Apád haldokol. Lassan te leszel aki a legfontosabb személy szerepét kell, hogy betöltsd.

-Mi? Apám haldokol? Nem hiszem el... Ezzel is nekem kell foglalkoznom. Faszom bele!

-Nem inkább ebbe az Omegába? Hogy is hívták? Ja igen Rivaille - röhögött fel

-Honnan tudod Levi nevét?

-Ki az a Levi?

-Hát az Omegám te kis geci.

-Ja, hogy Levi a neve rövidítése! Értem. De kedves herceg menned kéne. Mondom be szeretném fejezni a dolgom még vele.

-Ember itt szívtam ki a véred alig bírsz mozogni. Mit akarsz még vele?

-Hát tudod egy kicsit szórakozni halálom előtt.

-Na azt már nem.

Közelebb léptem hozzá és karmaimat belemélyesztettem amire óriásit sikított majd kiszállt belőle az élet. Egy idiótával kevesebb. De nem tudom elhinni, hogy apám a halálán van. Lehet tényleg rá kéne néznem egyszer valamikor. De előbb csapatot kell toboroznom majd utána visszamenni abba a világba. Amúgy is utálom a szülő földem. Magamat is. Az összes vámpírt. Mind szörnyű lény akiknek csak a gyilkosság ad örömöt. Meg akarom változtatni magam! Nem leszek egy hidegvérű gyilkos. Nem állok be a sorba! Soha!

Karjaimba vettem Levi testét és hazacipeltem. Sokkal könnyebb mint amire számítottam. Lehet nem evett sokat azóta amióta elment. Meddig tarthatták fogva? Nem tudom. Bennem megállt az ütő amikor rájöttem mi történik vele és azonnal segítségére siettem.

Hazaértünk, leraktam az ágyára. A felszakadt sebei nagyon hamar begyógyultak szinte hihetetlen gyorsasággal. Nagyon ritka az ilyen gyógyulási képesség. Na mindegy. Legalább lehet látni, hogy erős lesz.

Levi szemszög

Arra keltem, hogy Eren ápol. Nem tudom mi történt. Teljesen kiment minden a fejemből. Mintha valaki amnéziát okozott volna nekem. Furcsa érzés, hogy kiesett az elmúlt nap.

-Milyen nap van ma Eren? - kérdeztem halkan

-Hát fenn vagy? Kedd van. Miért?

-Azért mert nem vagyok tisztában az előző napokkal. Minden olyan homályos. Nem tudom mi van velem. Sajog a fejem. Ha felkelnék ketté is szakadna

-Egy régi ismerősöm megvett egy kiárusításon. El vitt hozzá haza. Ott megpróbált megerőszakolni mert épp tüzelsz és mindenkinek nagyon vonzó vagy ilyenkor. Én ezt megakadályoztam és megöltem ezt a személyt majd hazacipeltelek. A sebeid begyógyultak de a fej fájásod nem lehet elmulasztani. Csak én tudom.

-Akkor miért nem csinálod?

-Mert lehet fájni fog és meg akartam beszélni ezt veled.

-Csináld gyorsan.

Hozott valami gyógynövényt amit beletömött a számba. Azt mondta nyeljem le. Úgy tettem amit mondott. A növénynek borzasztóan rossz íze volt majd ezt egy kis utóhatás követte ami annyi mintha valaki elkezdene fojtogatni. Nagyon rossz érzés volt de ki kellett bírnom. Ki bírtam majd visszatértem a beszélgetéshez.

-Eren. Áruld el nekem mi a fene az a tüzelés?

-Az Omegák évente 2 hónapban tüzelnek. Ez annyit tesz, hogy megnő a sexualitás iránti vágyakozásuk. Ezt úgy képzeld el mintha egy vágyfokozó tablettát ennél minden egyes nap 2 hónapon keresztül. Az Omegáknak ebben a hónapban megváltozik a szaguk amit csak mi Alfák tudunk megkülönböztetni. Az összes Béta úgy érzi mintha rá kéne másznia az Omegára ösztönönösen. Persze az Alfák ezt vissza tudják fogni valamilyen szinten. Ezért nem foglak kihasználni ameddig azt te sem akarod. Remélem megérted mit érzek igazából és nem ítélsz el. Ha igen akkor csak mond ki és itt hagylak.

Közelebb hajoltam hozzá magam sem tudom miért. Megcsókoltam hevesen és nem akartam elengedni. Éreztem vámpír fogait az ajkamon. Nagyon jó érzés volt azt érezni, hogy nem utasít vissza. Végül abba hagytam csókolását és mélyen a szemébe néztem ami meglepettséget tükrözött.

-Eren. Nem ítéllek el. Őszintén én szeretlek. Nem akarlak elhagyni. De csak akkor használhatsz ha én arra engedélyt adok. Nem szeretném esténként érezni bennem téged. Tehát kérlek türtőztesd magad.

-Értelek. Nem fogok rád mászni ameddig azt te nem engeded meg. De remélem eljön az a nap is amikor te akarsz majd engem.

-Hisz az előbb csókoltalak meg hülye...

Aznap szintén Eren mellett aludtam el. Tartotta a szavát és nem mászott rám. Egy kicsit megkönnyebbültem, hogy végre újra mellette lehetek. Újra akartam érezni azt amikor ő érint meg úgy.

Itt is lenne ennek a folytatása. Fhuu annyira fáradt voltam ezért késtem már megint. Ja meg persze animét néztem de cshhhh. Végre találtam már megint valamit amit egy nap alatt végig fogok nézni mint mindig a jobb animéknél. Na most 4 napig nem lesz rész tényleg bocsi mindenkinek aki olvassa de nem leszek itthon és ahova megyünk ott szerintem wifi se nagyon lesz

Sziasztok

Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora