4. Vidámpark!!!

1.4K 82 7
                                    

Levi szemszög

Reggel arra ébredtem, hogy Eren szuszog mellettem. Olyan aranyos. Szinte alig bírom megállni, hogy itt helyben rá ne vessem magam. Rohadt aranyos... Egyszerűen imádni való.

Eren kb 2 perc múlva felkel. Észre is veszi, hogy nagy, tágra nyílt szemekkel figyelem.

-Jó reggelt Doggy.

-Jó reggelt Kätzchen - köszönök vissza.

-Ma hosszú napod lesz? - kérdi

-Nem, hamar hazaérek.

-Akkor itthon foglak várni! Megbeszéltük a randit emlékszel?

-Hogy felejthettem volna el?

Flashback

-Doggyhhh Holnap nem megyünk el egy randira?

-Kätzchhhhhen holnap? Nekhhem jó!

Flashback off

-Jogos...

-Hova szeretnél menni?

-A vidámparkba!!!

-Hát jó... úgyis legalább 10 éve nem voltam vidámparkban...

-Milyen gyerekkorod volt neked?

-Azért annyira nem volt rossz

Elmentem iskolába és amikor hazaértem megkönyebbültem. Végre újra Erennel lehetek. Ja persze Randi...

-Végre hazaértél Levi! Úgy hiányoztál! Mikor indulunk? - annyi boldogság hormont áraszt magából, hogy az egy egész városnak elég lenne.

-10 perc elkészülök aztán indulhatunk is.

-Oké!

Elkészültem majd elindultunk

A vidámparkban

Megvettük a jegyeket majd bementünk a vidámparkba. Hatalamas új világ tárult elém. Nem gyakran jártunk vidámparkba. Talán ha 2 alkalmat feltudok idézni akkor sokat mondok. A vidámparknak nagyon különleges hangulata volt. Mindenhol gyerekek futkorásztak össze-vissza, habár lehet egy kicsit feloldódott az addig termelt feszültségem. A vidámparkban fa padok voltak. 3-4 hullámvasút egy óriási körhinta. 2 X-treme (az a nagy hinta vagy mi. Van ahol hajónak hívják) de megakadt egy valamin a szemem. Egy óriáskerék.

-Eren... Nekem muszály felülnöm arra -mutogatok az óriáskerékre

-Mi az? Nem értelek.

-Gondolom nem voltál még óriásikeréken. Nem mintha én lettem volna...

-Ja, hogy az! Azthittem erre a békás szarra mutogatsz. - elöttünk volt egy gyerekeknek készített békás játék amire fel lehetett ülni és körbe forgott.

-Hahaha jó vicc.

-Most miért? Tök aranyosak a gyerekek.

-Az lehet.

-Biztos finomak - motyogja magában annyira halkan, hogy még én is alig hallom és elteszem annak, hogy csak félre értettem.

Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora