A részben durva erőszak és vér van. Aki nem bírja az ne olvassa tovább a történetet mert véresre terveztem. A megértést köszönöm.
Eren szemszög (meglepi)
Pár nap telt el azóta, hogy Megjelöltem Levit és még mindig nem tudom milyen vámpír lehet. Remélem Béta lesz mert akkor a legkönnyebb együtt működnie. Ha Alfa lesz az se baj. Azzal már baj lenne ha Omega lenne belőle. Nem tudnám tüzelés időszakban visszafogni magam.
-Levi az úgy nem megy ha kerülsz egész héten te nem tudod kideríteni milyen vámpír leszel viszont ha távol maradsz tőlem én sem.
-Most meg mi a bajod? Nem értek semmit. -könnyek szöktek szemébe.
-Nyugi nem akartalak megbántani de ha nem tudom megállapítani sokkal nagyobb bajban leszünk. Kérlek had nézzem meg. Add ide a kezed. - utasítottam
Lassan felém nyújtotta kezét nagyon félénken. Rákapcsolódtam és amit megtudtam azt nem akartam. Levi egy Omega. A legnagyobb szívás
-Na mi van "Vámpírkám"? Rájöttél valamire?
-Nem semmire... Nem értem. - nem mondhatom el neki, hogy Omega. Kiborulna.- Mire vársz, milyen vámpír szeretnél lenni?
-Talán... Béta akkor talán újra beléd szerethetek. Mintha most nem szeretnélek.. - motyogta magában.
-Még mindig aranyos vagy.
-Ez nagyon furcsa. A vámpírok világa nagyon értelmetlen. Soha nem hallottam ilyenről most meg hirtelen jössz ezzel az egésszel... Nem értem, magyarázd el!
-Ebben a világban léteznek Vámpírok és emberek. Az emberek a földön a Vámpírok pedig a Kohote nevű helyen élnek. A vámpírok vért szívnak más élőlényekből. Az Alfák az egyetlenek akik át tudnak változtatni más embereket vámpírokká viszont ezt ők döntik el. Én úgy döntöttem neked mellettem van a helyed és az a jel összeköt minket. - mutatok rá a szabadság szárnyai jelre - A vámpíroknak vannak különleges képességeik. Pl: Alakváltás, szárnyak, gondolat olvasás stb.
-Akkor ezért annyira jók a jegyeid az iskolába ? - felröhög gúnyosan
-Mondhatjuk, hogy jól tudok puskázni - kacsintok rá amire ő elpirul - Levi újra kezdhetjük a kapcsolatunk ? - elkezdtem közeledni felé bejutást kértem tőle amit ő meg is adott. Lassan csókoltam tudtam nem lehetek durva most vele.
Elváltunk egymástól.
-Akkor most kibékültünk ? - kérdem
-Mondhatjuk.
-Akkor jó!
Másnap
Elmentünk együtt bevásárolni és csak húst vettünk mivel a vámpírok emberi ételek közül csak a húst képesek elfogyasztani. A többit kihányják és nem tesz jót a szervezetüknek. Mikor hazaértünk Levi elkezdte csinálni az ebédet. Én csak kémleltem őt. Nagyon jól néz ki hátulról is...
-Kérsz enni ? - kérdi
-Aha... rég nem ettem már. Meg aztán rég nem ittam.
-Igyál belőlem... Gondolom a vámpírok vért szívnak...
-Igen - odasétáltam hozzá átöletem és elkezdtem szívni a vérét de csak annyit szívtam ki, hogy pont elég legyen 1 hétre az íze egy kicsit eltért attól amikor először ittam belőle egy kicsit édesebb volt - Köszönöm az italt - mosolyogtam rá
-Szívesen... De én is szomjas vagyok. Én mit csináljak?
-Igyál belőlem... feltéve ha tudsz - annyira halkan mondtam, hogy meg sem hallhatta.
KAMU SEDANG MEMBACA
Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fiksi PenggemarMint tudjuk mindannyian, vámpírok nem léteznek. Ismerős az a fajta történet ami oly' ismert? Tudjátok, azok a vámpírok, akik ha kimennek a napra, elégnek, egy karót átszúrnak rajtuk, meghalnak, és nem látszódnak a tükörben. Ugye milyen ikonikus? Add...