Levi szemszög
Az estét nagyon jól töltöttem Erennel. Gondolom nem kell bemutatnom azt mi is történt... Tudhatjátok. Na de lépjünk is vissza Arminra. Hát igen Armin. Egy fura teremtés. Amikor csak rám néz furcsán tekint rám. Ezt a tekintetet nem igazán ismerem. Majd megbarátkozok vele...
Reggel
-Jó reggelt Doggy
-' Reggelt
-Jó volt az este? - kérdezi kíváncsian és perverz mosollyal az arcán mintha nem tudná a választ
-Persze... Milyen hülye kérdés ez?
-Csak gondoltam biztosra megyek, hogy nem bántad meg azt, hogy egy vámpírral voltál együtt.
-Mintha én nem lennék az...
-Ezzel most megfogtál - felkuncogott
Hallottuk a csengőt. Nem tudtam ki lehet az. Majd később mikor már megcsapott az illata tudtam, hogy Armin lépett be a lakásba. Amikor bejött körülnézett és mint mindig most is a tisztaság uralkodik. Le kéne szoknom az egész napi takarításról ... Néhány ember nagyon utálja az ilyen szintű tisztaságot mert lehetetlennek tartják ezt a nagy rendet. De nem nálam! Ahol én élek ott mindig minden a helyén van és nincs egy porszem se a tárgyak, polcok, ülőhelyek tetején. A tisztaság fontos! Na meg az ápoltság... de az már más tészta.
Armin végig nézett rajtam majd vett egy nagy levegőt és leült a kanapéra. Az én tiszta kanapémra! Lehuppant Eren is mellé. Én addig összeütöttem a maradékot az utolsó vadászatból reggelire. Már megint hamar elfogyott a kaja. Túl sokat eszünk. Az emberiség meg nem érti hova tűnik ez a sok ember. Kivittem Erennek és Arminnak egy-egy vérrel teli poharat amit elkezdtek szürcsölni majd lassan elfogyasztották az "italt".
Kész is lettem a reggelivel. Erennek odaadtam az ételt és meg is ettük mind a 2-en. 2 szúrós szempár szegeződött rám amikor Armin rájött, hogy neki bizony nem jutott semmi. Nem érdekelt különösebben ezért csak ugyanolyan érzelemmentes arccal bámultam rá.
-Armin. Miért pont hozzám csatlakoztál? - kérdi Eren
-Nincs különösebb oka. Ez a hely volt a legközelebb. Meg aztán mégis rólad van szó - Hogy érti azt, hogy róla? Ennyire fontos személy lenne? Nem hiszem. Maximum régi ismerősök.
-Meg kéne, hogy jelöljelek. Ha ezt nem teszem meg rád fognak támadni és más fog megjelölni.
-Megjelölhetsz nyugodtan
Eren odament Arminhoz és belemélyesztette körmeit. Velem nem ezt csinálta. Miért? Nekem miért szívta ki a vérem? Lehet azért, hogy vámpírrá váljak. De akkor Arminnak is kiszívhatná. Nem értem. Majd kiderül. Vagy nem.
Miután Eren végzett, rám nézett és látta, hogy nagyon csodálkozok a tettén ezért mielőtt kérdezhettem volna már válaszolt is.
-Azért mélyesztettem bele a körmeim mert így könnyebb megjelölni. Téged azért haraptalak meg mert szomjas voltam.
-Kösz. Ez aztán kedves. Akkor el lehetett volna kerülni a vámpírrá válásom?
-Nem. Ha sebet ejtek egy emberen akkor az vagy átváltozik vagy meghal. Nagyon kell vigyázni, hogy kit sebzek meg mert ölni lehet vele nagyon könnyen. Persze van amikor jól jön de nagyon reménykedtem, hogy te nem halsz meg. Azt nem bírtam volna ki.
-V...Várjatok! Levi nem volt mindig Omega? - erre mindketten odakaptuk a fejünket.
-Persze, hogy nem. Eren változtatott vámpírrá. Nem vérszopónak születtem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/
Fiksi PenggemarMint tudjuk mindannyian, vámpírok nem léteznek. Ismerős az a fajta történet ami oly' ismert? Tudjátok, azok a vámpírok, akik ha kimennek a napra, elégnek, egy karót átszúrnak rajtuk, meghalnak, és nem látszódnak a tükörben. Ugye milyen ikonikus? Add...