8. Szerencsétlen

853 55 3
                                    




Levi szemszög

Mégis hol a fenében vagyok? Úgy emlékszem, hogy egy sikátorban voltam és haza tartottam Erenhez. Mi történt? Nem látok semmit. Meg vagyok kötözve. Ki tette ezt velem? Úgy érzem a testem lángba borul. Ez drog lenne? Nem az nem fejt ki ekkora hatást. Akkor ez mi a fene? Biztos, hogy bealtatóztak és idehoztak. Megkötöztek és még a számba is raktak valamit.

-A következő darab nagyon értékes. Egy Omega! Pont a tüzelési időszakában van. Kezdő ár: 40 millió yen ( 1 yen= 2.5 forint )

Mi? Ez én vagyok? Biztos én vagyok. Mi az a tüzelési időszak? Lehet egy olyan dolog amit az Omegák tudnak? Lehet attól érzem magam ilyen forrónak? Ez az egyetlen lehetséges válasz. Hallok hangokat. Alig bírom kivenni, hogy férfi vagy nő. Bár csak megérintene valaki ott lent. Egy csók is elég. Valaki segítsen rajtam!

-50 millió!

-55 millió!

-100 millió!

-100 millió elsőre, másodjára, harmadjára? A tétel azé a férfié ott! Most azonnal el is viheti!

Elkezdtek kivinni a teremből. Éreztem ahogy legalább 3 ember tol ki.

-A pénzt kérem utána viheti is!

-Itt van tessék.

Leszedték rólam a szemkötőt így láttam ki vett meg. Gondolom egy aukción voltam kiállítási darab de nem emlékszem semmire. A "gazdám" egy velem egy idős srác volt. Teste egy kicsit ki volt dolgozva de nem annyira mint Erennek vagy nekem.

-Te már meg vagy jelölve? Tch erről nem szólt senki. Pénzkidobás volt az egész na mindegy. Akkor már legalább hazaviszlek remélem elszórakoztatsz egy kicsit. - megnyalta a fülem - Tényleg tüzelsz. Csak úgy érzem az illatod. Nagyon megkívántalak. Elmondod a neved?

-Ri-Rivaille.

-Szóval Rivaille... Most haza megyünk és szépen eljátszadozunk egymással. Bár lehet csak én fogom élvezni. - egy perverz mosoly jelent meg arcán majd felröhögött.

Beültetett egy fekete autóba egy ideig próbáltam követni hol is lehetünk de egy idő után teljesen elveszettem a fonalat. Nem tudom mit akar tőlem de annyira sex éhesnek érzem magam mint még soha. Pedig 16-17 éves koromban azért elég kanos voltam khmm. Bárcsak itt lenne Eren de mire is várok? Úgy se jön el. Leparkolt a kocsival és be vitt a pincébe.

-Várj Rivaille. Had nézzem meg azt a jelet közelebbről.

Oda álltam elé és megmutattam neki.

-Ki az Alfád Rivaille?

-Miért érdekel az téged?

-Nem akarom olyan ember Omegáját elvenni aki királyi sarj. Vagy várj. Nem érdekel. Jöhet az a paraszt! Egyszer már úgy is majdnem legyőztem. Apja a halálán van ez meg itt játszadozik a földön. Szánalmas vagy E...- nem hallottam a mondat végét ki sem tudom találni mit mondhatott - Rivaille itt én diktálok és azt csinálsz amit én mondok. Ott van az a döntött fal szerű cucc a szíjakkal. Na most azzal fogunk játszani. Szépen menj oda én majd megkötözlek

Oda sétáltam a "fal szerű" dologhoz és kikötözött a láncos fekete szíjakkal. Levetkőztetett meztelenre majd egyik ujját fel nyomta nekem ami most már nagyon hiányzott mert úgy éreztem ha nem nyúl hozzám senki előbb utóbb olyat teszek amit nem akarok magammal tenni. Most viszont nem érdekelt ki érint meg. Hagytam neki. Felnyomta a második ujját amitől nagyot nyögtem és elkezdett ollózni. Egyre hangosabb nyögések hagyták el a számat nem is tudtam, hogy ki tudom adni a magas C-t. Társította a harmadik ujját majd ki be húzogatta. Mikor elege lett a tágításból bejáratomhoz helyezte férfiasságát. Meghallottam egy hangot. Nem tudom ki volt az. Hallottam cipője kopogását és lépteit. A férfi is meghallotta aki később a földön terült el. Mi történt?

Na itt is lenne a rész. Rohadt rövid lett olyan 550 szó körül van. De muszáj volt így lezárnom. Ha nem itt lenne a vége lelőttem volna a poént amit nem akartam. Holnap jön a következő rész addig éljétek túl nélkülem.

Sziasztok

Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora