12. Még valaki nem akar jönni?

679 43 0
                                    




Levi szemszög

-Ezt meg, hogy értsem? - kérdezte Eren

-Hát azt én is szeretném tudni. Te ki a fene vagy? - kérdeztem a barna hajút

-Tényleg nem ismersz meg? Szánalom vagy Levi... szánalom. - mondta az eddig ismeretlennek vélt lány

-Mond el a neved. Talán akkor leesik.

-Petra Ral. Megvan?

-Petra? Hmm... Ja tudom te vagy az a csaj akit lepattintottam. Zavaró tényező vagy kis csaj. Nem értem, hogy vallhattál nekem szerelmet. Ugye nem gondolod, hogy valaha is szerettelek? Vicces.

-Te még csak nem is emlékeztél rám! És még én vagyok a zavaró tényező...

-Levi.. Te együtt voltál ezzel a lánnyal valaha? - kérdezte Eren dühösen mintha soha nem lehetett volna rajta kívül más barátom/barátnőm.

-Nem! - vágtam rá

-Igen! - szólalt fel Petra - Levi együtt voltunk nem emlékszel? Tényleg nagyon rossz ember vagy.

-Nem ember... vámpír. - mondom a lánynak

-Vámpír? Hogy mi van? - kérdi Petra

-Vámpírok vagyunk. - szólalt meg Eren már nyugodtabb hangon. - Most akkor voltatok együtt vagy nem?

-Nem. Semmi olyan nem volt köztünk. Petra beképzeli magának. De én mindig is meleg voltam szóval nem tudom elhinni, hogy neki hiszel.

-Neked hiszek Levi. Ez nem is kérdés. Mégis csak a barátom vagy. Nem csak haverként.

Az idilli képet a fekete hajú lány törte meg.

-Befejeznétek már? Undorító.

-Ha nem érdekel akkor itt befejezhetjük. - mondtam

-Kérlek. Bármit csak fejezzétek be a nyálas beszédet.

Ezután odasétáltam Petrához és kiszívtam a nyakát. A előbb említett a földön terült el. Eren gyorsan odament a másikhoz és követett engem. Ivott egy jót majd otthagyta a lány halott testét aki még utolsó perceiben motyogott valamit. Armin is végzett. Végül összeültünk beszélgetni és társasozni. Nagyon rég nem játszottam már. Ez meg is látszott. Elhagyott a szerencsém.

-És megint én nyertem! - mondta Eren

-Ügyes vagy Kätzchen. Én soha nem nyerek. Nem kéne lottót vennem.

Folytattuk a játékot a következő körrel. Majd a következővel. Amikor már a 3. kört is lejátszottuk csöngettek. Nem tudtam ki lehet az. Armin nyitott ajtót. A lány belépett a szobába. Fekete haja volt és szürke szemei. Tudom ki ő. A névrokonunk. Nem egy igazi Ackerman. De a család neve mégis valamiért ez.

-Sziasztok. Mikasa Ackerman vagyok.

-Szia - köszöntünk rá mind a 3-an

-Mi járatban erre? - kérdezte a főmufti ( Eren )

-Csatlakozni szeretnék.

-Tch. Még egy ember? Beszarás. - mondtam ridegen

-Most miért vagy ilyen az új vendéggel? - kérdi Armin

-Mert nem szeretem a nagy társaságokat. Amúgy te mikor húzol haza? Legalább 5 órája itt vagy.

-A szomszédban lakom. Nem kell estig hazamennem. Egyedül vagyok.

-Csodás...

-Mikasa. Doggy nem csipi az új embereket. De mivel pont kell még egy tag ezért jöhetsz. De nem fogsz nálunk lakni! Vagy lebeszéled Arminnal vagy egyedül fogsz élni.

-Köszönöm - mondta Mikasa

Ezek után Mikasa odament Arminhoz. Mi nem hallottuk a beszélgetést de valószínűleg az új vámpír a szöszkénél fog kikötni.

-Levi te egy Omega vagy? - fordult felém az említett leányzó

-Igen. Bajod van?

-Nem. Csak még nem nagyon láttam Omegákat. Különleges vagy. Remélem tudod, hogy sokkal jobban kell vigyáznod magadra.

-Mi vagy te az anyám?

-Gondoltam szólok. Nem akarom, hogy bajba kerüljön a csapatunk egyik tagja.

Ezek a történések után Eren odasétált Mikasához és belemélyesztette körmeit ugyanúgy mint ahogy Arminnal tette. A lány egy kicsit nyöszörgött de kibírta. 10 perc múlva meg is jelent a híres szabadság szárnyai jel. A történések után visszaültünk játszani. Most már egyszer-kétszer én is nyertem amire Erentől csak egy elismerő mosolyt és fejrázást kaptam. De nekem ez is jól esett. Én is egy érző lény vagyok. Nem véletlen, hogy boldog leszek attól, hogy rám mosolyog a szerelmem. Az este hamar eltelt. Armin és Mikasa végre elhagyták a szobát. Én teljesen kidőltem Eren pedig mellettem aludt el.

Reggel

-Levi. Nem jönnél el velem a vámpírok birodalmába, Kohotébe? - kérdezte még fáradt hangon.

-Nem értelek

-Csak mond azt, hogy igen.

-Igen

Nem tudtam mibe megyek bele. Nem ismertem a vámpírok világát. Reméltem annyira nem lesz rossz mint azt elsőre gondoltam. Hát majd kiderül.

Itt is lenne a következő fejezet. Tudom tudom rövid lett. De most beindulnak a történések. Nagyon sok minden lesz a következő pár fejezetben. Mondhatjuk úgy, hogy esemény dús lesz. Holnap vagy holnap után hozom a kövi részt.

Sziasztok

Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora