Levi szemszögCsak tegnap volt, hogy durván végeztünk azzal a két emberrel. Egy kicsit még most is furdal a lelkiismeretem, hogy megöltem valakit de csak a túlélésért tettem! Mentségemre szóljon Eren rángatott bele. Azóta nem kell boltba járnunk, hogy vadásztunk. Bár lassan menni kéne még egy körre mert szomjas vagyok...
-Kätzchen szomjas vagyok. Most már sokadik nap, hogy nem ittam kérlek menjünk el!
-Menjünk
Elindultunk a 2. vadászatomra ahol meglepő módon Eren egy különleges helyre vitt. 3 embert is sikeresen elkaptunk és azonnal a pincébe vittük őket ahol megkínoztuk a 3 személyt.
-Kätzchen csinálod vagy csináljam?
-Csináld látni akarom hogyan kínzod meg őket!
-Ti meg kik vagytok? - szólaltak fel mind a 3-an
-Itt mi kérdezünk ti csöndbe vagytok. Értve vagyok?
-NEM! Szeretném tudni, hogy kik raboltak el.
-Úgy is mindegy lesz mert meghaltok - szabadjára engedtem egy halk kuncogást
-Na azt te csak hiszed törpikém!
-Kit nevezel te törpének?!
-Na mi van már nem nagy a szád?
Odasétáltam hozzá kimutattam a fogam fehérjét és leharaptam a fülét. Ott sikítozott magában mint egy őrült aki most szabadult a gyogyóból.
-Te normális vagy ember? - szólt a másik srác
-Ember? Jó vicc.... - mondtam
-Miért talán nem vagy ember?
-Nem egészen - fejezte be a mondatot Eren
-Mi az, hogy nem egészen?
Egymás mellé álltunk Erennel és tágra nyitottuk a szánkat majd levettük a felsőnket és háttal álltunk így kirajzolódott a szabadság szárnyai.
-Értem. Szóval van egy menő tetkótok meg hosszú szem fogaitok? Akkor most hova szarjak?
-Akkor ezt is meg kell mutatnom neked? - szólalt meg Eren
Eren egy Alfa és olyan képességei vannak ami másoknak nincs. Eren az alfák között is alfa volt. A legerősebb alfa? Lehet. Amikor széttárta eddig rejtett szárnyait mindenki ledöbbent. Még én is. Soha nem láttam még olyan vámpíros filmet vagy sorozatot ahol a vámpíroknak szárnyai lettek volna. Ezek a szárnyak gyönyörűek voltak. Hó fehérek.
Mikor az emberek meglátták nem tudták mire vélni és inkább távolodtak ami nehezen de sikerült. 5 centi khmm ügyesek.
-Na mi van? Ennyi és beszartok tőlem? Ja kérdezted hova szarj. Ha rá mersz szarni a padlóra kinyírlak mert Doggy most már biztos nem fogja feltakarítani és akkor nekem kell. - szólt meg Eren parancsoló hangon - Figyelj Levi te voltál szomjas. 2 a tied egy az enyém oké?
-Nekem jó. Te melyiket szeretnéd?
-Én a jobb oldalit néztem ki. - rá nézett a megszeppent fiúra aki már úgy kuporgott és remegett, hogy azt már betegesnek lehetett nevezni.
-Akkor tied az a fiú enyém a másik kettő!
-Kit fiúztatok le? - szólalt fel a legidősebbnek tűnő
-Na mi van? Az öreg itt pofázik? - kérdeztem cinikusan - Akkor te az enyém vagy
Elindultam felé leültem mögé és elkezdtem szívni a vérét amire a másik 2 felsikított. Mikor megittam az összes vérét végre nem éreztem magam szomjasnak és tudtam normálisan gondolkodni.
-Ez történik veletek is! Kivel kezdjem? - kérdeztem
-ÉN NEM AKAROM EZT! MI VAGY TE EGY VÁMPÍR? DE HÁT OLYAN NEM IS LÉTEZIK! - az utolsó mondatot szinkronban mondták
-Eltaláltátok Vámpírok vagyunk. Gratulálok megfejtettétek. Na de folytassuk amit elkezdtünk.
Elkezdtem kiszívnia második vérét is aki már csak nyögött a fájdalomtól ( ti kis perverzek nem úgy ( ͡° ͜ʖ ͡°)).
-Ezzel is végeztem te jössz Kätzchen!
-Német vagy? - kérdi az utsó
-Igen de csak félig. Félig japán félig német vagyok.
-Azért megkérdezhetem a neveteket?
-Persze úgy is végzünk veled. Én Levi Ackerman vagyok.
-Én Eren Jeager
-Én Jean Kirstein.
-Mi te vagy az Jean? - kérdem
-Öhmm... Tudnom kéne ki vagy?
-Lehet nem ártana. Mond ki magadban a nevem párszor és lehet rájössz.
-Meg van! Jézusom de sokat változtál Shorty!
-Ne hívj így.... Zavar. Hange is mindig így hív...
Eren mit sem sejtve használta ki az alkalmat. Odament Jean mögé és kiszívta a vérét. Ledöbbentem. Az egyik régi ismerősömet most veszítettem el. Mit fogok én kezdeni? Nem hagyhatom el Erent de nem hagyhatom, hogy tovább gyilkolásszon. Minden embernek van családja aki neveli. Aki szereti. Itt hever régi barátom holtteste előttem és még csak elbúcsúzni sem volt időm.
-Szemét vagy Jeager.
-Most miért? Én is szomjas voltam. Legközelebb igyak belőled? Te mindenkinél finomabb vagy.
-Inkább mint, hogy meggyilkoljunk másokat...
-Most miért vagy ilyen? Ez olyan lehangoló...
-MÉG, HOGY ÉN VAGYOK A LEHANGOLÓ?! ITT GYILKOLÁSSZUK AZ EMBERET AKIKNEK CSALÁDJUK VAN! Ez borzalmas tett... Ezt nem tudom folytatni. El kell mennem kiszellőztetni a fejem.
-Mielőtt el mész szeretnék neked mondani valamit.
-Nyögd ki hagy menjek.
-Levi te egy ... Omega vagy...
-HOGY MI? ERRŐL MIÉRT CSAK MOST SZÓLSZ TE SZEMÉT?! NA BOCS DE MENTEM CSÁ. NE VÁRJ VISSZA!
-Levi én nem akartam - könnyek szöktek a szemébe, tudom. De nem nézhettem vissza. Akkor csak meg sajnáltam volna. Ki kell szellőztetnem a fejem. Szerintem a legjobb az lesz ha egy barátomhoz megyek. Hange tökéletes lesz.
Elmentem Hangehoz aki azonnal be engedett a lakásába. Nem nagyon értette mi a bajom de mondtam neki, hogy majd holnap elmondom csak adjon valamit amin aludhatok. Így is tett én pedig lefeküdtem az ágyra és el aludtam.
Vége(just joke)
Kész is lenne ez a rész ne vegyetek komolyan. De tényleg én egy idióta vagyok. Na mindegy. Miről beszélgessünk? Ja igen hallottatok már az Attack on Titan No Regrets mangáról? Én most rendeltem meg és nagyon várom. Elvileg színes de nem tudom. Asszem színeset rendeltem. Jó drága volt... De van benne Levi <3. Na majd valamikor hozom a kövi részt addig is
Sziasztok
STAI LEGGENDO
Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/
FanfictionMint tudjuk mindannyian, vámpírok nem léteznek. Ismerős az a fajta történet ami oly' ismert? Tudjátok, azok a vámpírok, akik ha kimennek a napra, elégnek, egy karót átszúrnak rajtuk, meghalnak, és nem látszódnak a tükörben. Ugye milyen ikonikus? Add...