16. Saikyō Omega!

712 38 6
                                    




Levi szemszög

Erent kicsit megviselte, hogy ilyen gyengén láttam. Olyan mint én. Utálja hogyha gyenge. Bár azt ki nem utálja? Reggel lementem a leláncolt támadóhoz aki még mindig nem mondott el mindent pedig Mikasa faggatta ki... Elég durva módszereket alkalmazott de a fiú nem akart beszékni a "Blue Sky" nevű szervezetről. Pedig sokat segített volna... Úgy döntöttem nem engedem el a fiút. Helyette reggel mikor lementem hozzá ittam belőle. Ingyen van és meg is érdemli! Ez a kis kölyök rátámadt Erenre mert nem épült fel. Na tudod mikor packázz ki velem!

-Még mindig nem beszélsz többet? - kérdeztem tőle az ivás után

-Én nem...

-Te tudod.

Kiszívtam a maradék vérét és szinte látni lehetett ahogy a lelke elhagyja testét és az a földön terül el. Egyel kevesebb gond. Visszamentem Erenhez aki még aludt az ágyában ezért elmentem neki reggelit készíteni. A tegnapi zöldségekből és húsból csináltam neki ételt. (Azért tudnak ilyeneket enni pl: zöldség, gyümölcs mert a vámpírok világában nőnek olyan növény amit el tudnak fogyasztani. Mielőtt valaki beleköt.) Odavittem neki a reggelijét és gyorsan be is lapátolta.

-Köszönöm a reggelit. - mondta lehajtott fejjel

Leültem mellé és felemeltem állát, hogy lássam zöldes türkizes szemeit. Ki sírta őket este. Hallottam ahogy potyogtak a könnyei mivel egy ágyban alszunk.

-Nyugi Eren. Semmi baj - ezek után magamhoz öleltem amit viszonzott. Elkezdtem a fejét simogatni ami talán egy kicsit megnyugtatta - Rosszat álmodtál este? Sírtál...

-Igen. A világ legrosszabb rémálmában kötöttem ki. Téged elkapott egy csapat Alfa és Béta és meg akartak ölni. Amikor meghaltál volna felébredtem könny áztatta szemekkel.

-Értem. Engem aztán egy pár Alfa és Béta nem tud lenyomni. Megvédelek bármibe is kerüljön!

-Szeretlek, Levi!

-Én is téged. - válaszoltam egy mosollyal az arcomon

Ajkai elkezdtek az enyémhez közeledni majd hirtelen megszűnt köztünk a távolság. Lassan nyugodtan csókolt. Megnyalta alsó ajkam bejutást kérve amit szinte azonnal meg is adtam neki. Egy forró csókba forrtunk a nyugodtabból. Egyre vadabban csókolt. Ő az Alfa ő dominál. Meg kell szoknom, hogy nem én vagyok felül. Újra lett köztünk távolság mivel már elfogyott a levegőnk.

Csöngettek az ajtón. Nem tudtam ki lehet az. Kimentem és ajtót nyitottam. Egy olyan 25. életévét betöltő srác állt előttem. Jóval magasabb volt nálam. Barna haja kicsit hoszabb volt az átlagnál.

-Mit akarsz? - kérdeztem ridegen

-Eren Jeagert keresem. Itt van?

-Kiről beszélsz? - próbáltam beadni azt, hogy nem ismerem.

-Ne mond, hogy nem ismered az új uralkodót!

-Ja, hogy azt a szaros kölyköt keresed. Mire kell neked?

-Hivatalos ügyben vagyok itt. - mondta komoran

-Na és mi az a nagyon hivatalos ügy?

-Azt nem mondhatom meg. 2 ember van aki tudhat róla.

-Bökd ki kik azok!

-Eren Jeager és Levi Ackerman - felkuncogtam mikor meghallottam a saját nevem

-Hát sajnálom. A múltkori támadás után senkit nem engedhetek be. Lehet, hogy őket keresed de nem izgat különösebben.

-Legalább Levi Ackermannal had beszéljek!

Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang