A történetbe 16+ található ezt jelölni fogom aki erre nem kiváncsi tekerje át a 🔞-as táblánál a követező fejezetre
Levi szemszög
Megettük a vacsorát. Nem vagyok valami jó szakács de Eren így is megette amit főztem neki. Ennek egy kicsit örültem. Legalább van valaki aki meg is eszi amit készítek. Ha Eren jobban megismer biztos nem úgy fog rám gondolni, mint most hiszen egy takarítás mániás hülye vagyok ... De ez van.
-Köszönöm a vacsorát - mondja
-Nagyon szívesen. Csodálom, hogy megetted. Nem vagyok valami jó szakács ...
-Nekem ízlett. Van még ?
-Hát ... Talán egy kis kaja maradék tegnapról -elpirultam megint...
-Az is megteszi-mosolygott rám
Miközben készítettem a maradékot úgy éreztem mintha Eren engem bámulna. Mindig zavarba ejt az ilyen hülyeségeivel ... Úgyis ez csak egy kisebb fellángolás, mint amilyen az a csók is volt. Egy idő után úgyis elküld majd a vérbe. Meg fog unni ... Tudom...
Másnap
-Jó reggelt világ - így kelek ki az ágyamból majd amikor visszadőlnék Eren belép a szobámba
- Jó reggelt Doggy ( kutya angolul) - elmosolyodott
-Neked is jó reggelt. Várj mi ez a becenév ?
-Semmi csak gondoltam rád illik.
-Akkor te nekem ... Kätzchen leszel ( cica németül )
-Nem szeretem mikor németül beszélnek velem de tőled elnézem - rám kacsint
- Okés Kätzchen
-Gihi - egy kisebb röhögés hadja el a száját
- Mi az ?
- Csak olyan cuki vagy amikor kimondod a becenevem
Mi van ezzel a sráccal? Soha senkitől nem jöttem még ennyire zavarba... Nem baj! Te vagy Levi Ackerman a suli egyik legjobb tanulója! Nem olvadhatsz el ennyitől!!!
-Kapok reggelit ? -kérdezte
-Persze mit szeretnél enni ?
-Bacont baconnel
-Te kis hús mániás ... ez nem tesz jót a szervezetednek ugye tudod ?
-Persze, persze sokan mondják...
Kimentünk a konyhába. Elkezdtem csinálni az ételt és ugyan úgy nézett most is, mint tegnap. Lassan már kezdem megszokni.
Elkészültem a kajával. Ő neki csak bacont csináltam ahogy kérte én viszont rántottát ettem kenyérrel és persze baconnel.
-Szeretem amikor főzöl - elmosolyodott
-Pedig mondom most is, hogy nem vagyok egy mester szakács
ESTÁS LEYENDO
Örökké Veled {Ereri} /BEFEJEZETT/
FanficMint tudjuk mindannyian, vámpírok nem léteznek. Ismerős az a fajta történet ami oly' ismert? Tudjátok, azok a vámpírok, akik ha kimennek a napra, elégnek, egy karót átszúrnak rajtuk, meghalnak, és nem látszódnak a tükörben. Ugye milyen ikonikus? Add...