Bab 6

1.3K 41 0
                                    

Malam minggu, Zachery mengajak Zemia mengunjungi sebuah kelab malam yang terletak di tengah-tengah bandaraya.

Sunset Night Club kelihatan meriah. Night club berprestij ini adalah milik Mikael, sahabat lama Zachery. Night club ini bukan night club sembarangan, hanya ahli yang berdaftar sahaja yang boleh masuk dan berada di sini.

Di night club inilah Zachery dan Zemia berada pada saat ini. Zemia kelihatan begitu janggal, kerana ini adalah kali pertama dia mengunjungi kelab malam. Semasa ibu dan ayahnya masih hidup, Zemia memang tidak pernah terfikir untuk mengunjungi tempat sebegini kerana kedua orang tuanya tidak akan mengizinkannya untuk menginjakkan kaki di tempat ini. Menurut ibu bapa Zemia, kelab malam bukan tempat untuk gadis baik-baik.

Fikiran Zemia singgah pada Ariell. Ariell yang pernah menjaganya setelah kematian ibu dan bapanya. Andai kata Ariell tahu dia mengunjungi kelab malam bersama Zachery, dia pasti lelaki itu akan menyeretnya keluar dari tempat ini. Namun Ariell tidak akan tahu semua yang dilakukannya kini. Sejak kejadian di Z & Z Florist beberapa minggu lalu, Ariell tidak lagi mempedulikannya.

"Melamun?" sapa Zachery. Zemia tersenyum sambil mengerling dua gelas minuman yang berada dalam genggaman Zachery.

"Mahu?" tanya Zachery lagi. Tanpa menjawab Zemia mengambil salah satu gelas dari tangan kekasihnya dan meneguknya.

"Pahit!" Zemia hampir menjerit. Mahu sahaja dia memuntahkan minuman itu, tetapi gelengan Zachery memaksanya terus menelannya. Zemia terbatuk kecil.

"Air apa ni?" tanya Zemia kemudian sambil memerhatikan minuman yang masih bersisa di dalam gelas.

"Wine, honey" balas Zachery. Zemia memang belum pernah merasa minuman itu.

"Minum habis, honey, " pujuk Zachery.
Zemia mengangkat alis matanya. Dia mula risau, mampukah dia menghabiskan minuman itu dengan rasanya yang begitu menyiksakan. Zemia memaksa dirinya meneguk minuman itu kembali. Sekali ini diteguknya lebih banyak, biar cepat habis.

Namun ketika minuman itu tersisa sedikit di dalam gelas, Zachery terus menyodorkan gelas lain yang masih penuh. Akhirnya, Zemia tidak percaya dirinya sudah menghabiskan enam gelas wain.

"Aku pening, Zack. Kepalaku sakit," rintih Zemia. Tangannya memicit kepalanya yang berdenyut. Badannya terasa panas. Lututnya gontai tidak bermaya.

"Mahu pulang?" Zachery pura-pura bertanya. Zemia mengangguk lemah.

*******
Zachery membaringkan Zemia di atas katil yang selama ini menyaksikannya menahan ghairahnya terhadap Zemia. Zachery menatap tubuh itu. Tubuh itu seakan mengundang sentuhannya. Zachery ketawa kecil. Ingin sekali dia merobek pakaian gadis itu saat ini juga. Tetapi dia tidak perlu tergopoh-gapah. Malam masih panjang dan dia pasti malam yang panjang ini menjadi miliknya.

Zachery menatap wajahnya pada cermin di tepi katil. Dia meraba tubuh dan lengan kekarnya. Sebentar lagi, lengannya akan menjelajah tubuh gadis yang pernah menghinanya. Sebentar sahaja lagi, tubuhnya akan berkongsi kehangatan dengan tubuh Zemia. Setelah itu, dia berpaling menatap Zemia yang terbaring tidak berdaya di atas katilnya.

"Tonight, I will take you, Mia." Zachery mula melucutkan pakaian Zemia satu persatu hingga tiada apa-apa lagi yang menutupi tubuh itu. Kemudian, Zachery menelanjangi dirinya sendiri. Kini mereka berdua terlihat seperti dua orang bayi yang baru dilahirkan, benar-benar telanjang.

Zachery membelai setiap inci tubuh Zemia. Sialnya, walau dalam keadaan mabuk, Zemia masih mampu mengerang nikmat, mendesah dan mengeliat hingga meningkatkan ghairah Zachery seribu kali ganda. Nafasnya menderu kencang. Tidak mahu menahan derita lebih lama, Zachery akhirnya menyatukan dirinya dengan Zemia.

"Ahhhh...!"

Zemia merasakan nafasnya seakan terhenti seketika. Erangan nikmat sebentar tadi bertukar jeritan kesakitan. Dia merasa perih yang belum pernah dirasakannya. Dalam keadaan tidak berdaya, Zemia memaksa membuka matanya. Tatapan sayunya beradu dengan mata Zachery yang menatapnya bagaikan singa lapar.

"Please stop, Zack. Please.. I can't stand this. It's really hurt, " Zemia merintih.

Dia cuba mengggerakkan tangannya namun Zachery sudah mengunci kedua tangannya. Zemia cuba meronta, namun sia-sia. Tenaganya tidak mampu menyingkirkan tubuh kekar Zachery yang menindihnya.

"No, Zemia. Please stay still. I promise.. I promise I will make this perfect for you,"  suaranya serak dan berat.

"No, please .. Stop. Not like this, Zack. Not now," Zemia terus merayu.

Namun semuanya tidak dipedulikan oleh Zachery. Dia berasa puas. Jiwanya berasa lebih bebas. Rasa terhina dan rendah diri yang dahulu pernah membelengunya kini telah hilang. Rasa puas itu menjadi lebih bernilai lagi kerana sesuai dengan rencananya, dia telah menjadi lelaki pertama buat Zemia.

Katakan Jika Kamu Cinta Aku ✔️Where stories live. Discover now