•••♡•••《9.Bölüm》•••♡•••

149 18 4
                                    


" Dede!"

"Aslanım!"

Saçları beyazlamış yaşlı adam kucağına Eren'i alıp sarıldı sıkıca. Eren dedesini öptükten sonra yere inip babaannesine koştu.

" Ah benim aslan torunum. "

Eren babaannesiyle sarılırken Berkay da babasının elini öpüp sarıldı. Yaşlı adamın yüzünde burukluk seziliyordu. Oğlunun yaşadıklarından dolayıydı büyük ihtimal. Baba oğul sarılmasından sonra Berkay annesine sarıldı.
Ben öylece olduğum yerde bir yabancı gibi onları izlerken yaşlı adam bana baktı.
Ne yapacağımı bilemezken Eren'in de bize baktığını farkettim. Gülümseyerek Berkay'ın babasına doğru yaklaştım ve elimi uzattım.

" Öpeyim efendim."

Yaşlı adam bir müddet öylece durduktan sonra gülümseyerek elini verdi. Elini öptükten sonra Berkay'ın annesinin yanına gidip onun da elini öptüm.

" Hoşgeldin kızım. "

Eren elimden tutup " Anne seni Şimşekle tanıştıracağım." diye çekiştirmeye başladı.

Berkay'ın annesi araya girdi.

" Dur oğlum daha yeni geldiniz, açsınızdır. Şerife teyzen çok güzel yemekler yaptı."

Eren'in gözleri açıldı birden. Berkay Eren'in arkasından yanaşarak koltuk altlarından tutup kaldırdı ve omuzlarına oturttu.

" O zaman Şerife Sultanın yanına uçuyoruz. "

" Yuppi!"

İkisi o kadar güzel görünüyordu ki gülümsemeden edemedim.
Berkay'ın annesi " Hadi gel kızım biz de gidelim." deyince artlarından ilerledim.

İçeri girdiğimde Eren tatlı mı tatlı yaşlı bir kadınla sarılıyordu. Sanırım Şerife teyze buydu. Yanındaki kız da kimdi acaba? Beni görünce hafif başını eğerek selamladı.

" Hoş geldiniz gelin hanım. "

Gülümseyerek yanına gittim ve sarıldım.

" Hoş buldum."

Kız şaşkınca bana bakarken Şerife teyzeye yaklaşıp elinden öptüm. O da güzel bir karşılama yaptıktan sonra "Hadi bakalım sofraya." dedi bu tatlı kadın.

" Şerife teyze sarma da yaptın mı?"

" Yapmaz mıyım? Sen geleceksin diye kocaman tencere yaptım hem de."

" Yaşasın!"

Koşturarak masaya ilerliyordu ki arkasından seslendim.

" Eren ilk önce eller yıkanıyor. "

Eren sağ elini alnına koyarak geriye döndü ve " Sarmayı duyunca unuttum." dedi gülerek. Ben de onu takip ettim ve elimizi yıkayıp sofraya oturduk.

Sofra mükemmel görünüyordu. Acaba hangi birini yiyecektik.
Kelle paça çorbasını önümde görünce gözlerim yerinden firlayacak gibi oldu.

" İnanmıyorum. Kelle paçayı o kadar özlemiştim ki...."

Sesli sevinmemi yarım bırakıp sustum.

Gülümsedikten sonra Eren " Ama sen sevmiyorsun diye biliyordum. Şerife teyzem annen bu çorbayı hiç sevmezdi derdi." deyince ne diyeceğimi bilemedim.

" Evet eskiden sevmiyordum ama Emre abinle bir yerde yedik. Ben de çok sevdim. Arada bir yemeye giderdik. Baban da Şerife teyzenin hep çok güzel yaptığını söylerdi. Ben de neden yememişim o zamanlar diye yakınırdım. İşte şimdi tekrar yeme fırsatım oldu."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Oğlumun ANNESİ Olur Musun?#Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin